sâmbătă, 16 iunie 2012

Salvati Rosia Montana!

12 comentarii:

  1. Ce tara mai e si asta? Oricand as pleca de aici, fara nici un regret.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar si o tara ca asta merita o sansa! Daca pentru generatia noastra nu se intrevad sperante de imbunatatire, poate pentru generatiile ce vin!
      Pe de alta parte, nici cei ce vor sa plece nu pot fi condamnati pentru asta, in fond, avem doar o viata care nu asteapta zeci de ani sa-si revina o tara.

      Ștergere
    2. Tatal meu a avut dosar, deci nici o sansa pentru mine pe vremea aceea. La revolutie eu eram in armata, el pe strazi gata sa fie impuscat, nici dupa revolutie nu s-a intamplat nimic. Securistii au preluat totul, legea nu-i condamna, si cate si mai cate. Ce tara mai e si asta?

      Ștergere
    3. E o tara-paradox! Iti inteleg amarul, Robert!

      Ștergere
  2. E cutremurator spotul publicitar, vulpita! Tare bine ar mai fi sa-l vada in primul rand, cei care trebuie sa-l vada si sa ia, o data pentru totdeauna, cea mai inteleapta decizie, si sa lase aurul, acolo unde l-a asezat Dumnezeu, el stie de ce l-a pus acolo.
    Iti doresc o zi minunata, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut foarte bine realizat si l-am preluat pe blog ca sa ajut si eu, cu modestul meu trafic, la popularizarea lui. Spre bucuria mea, l-au preluat deja si alti bloggeri.
      O zi minunata si tie, Stefania!

      Ștergere
  3. Ce tara e asta? Tara pe care stim sa ne-o avem. Hai sa nu dam vina tot pe altii, hai sa ne privim in oglinda si sa ne recunoastem vina noastra. Vina de-a fi indiferenti, absenti la ceea ce ni se intampla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai in ideea de a nu sta in pasivitate am postat si eu clipul asta. E putin, dar e mai bine decat deloc.

      Ștergere
    2. Pai nu tie ti-am raspuns, Vulpi:).

      Nu l-ai preluat de la mine, clipul? Sunt curioasa, ca a aparut cam la o jumatate de ora dupa al meu, timp cam scurt, e drept. Poate e doar o coincidenta frumoasa :).

      Sa ma scuzati, dar atitudinea asta, ca "sa ne auda macar Dumnezeu", nu mi se pare sanatoasa. Decat resemnati si neputinciosi, mamaligi, mai bine am fi furiosi.

      Ștergere
    3. Cred ca e o coincidenta frumoasa, Ioana. Eu l-am preluat de pe blogul lui Andi Moisescu. :-)

      Ștergere
  4. Sincer... mi-au dat lacrimile!
    O sa-l preiau si eu Vulpita, e tot ceea ce putem face. Macar atat, sa-l ducem mai departe.
    Poate ca oamenii nu ne vor auzi, dar cu siguranta ne aude Dumnezeu.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mare incredere in puterea internetului de a propaga informatia, cel putin in ultima vreme, si-a dovedit din plin aceasta putere, spre disperarea unora.
      Toate cele bune, Melly! :-)

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: