joi, 7 iunie 2012

Insula Thassos: Plaja Alexandra (Alexandra Beach)


Plaja Alexandra apartine de complexul turistic "Alexandra Beach" insa este accesibila si celor care nu sunt cazati aici. 
Complexul Alexandra Beach (unde am stat si noi, o sa povestesc despre el in postarile urmatoare) se afla in localitatea Potos, in partea de SV a insulei Thassos.


Thassos Map
Plaja, in zona complexului turistic "Alexandra Beach":




















Preturile sunt din vara lui 2010:
Spre stancile din capatul celalat al plajei:


Stancile din capatul celalat al plajei:


Plaja vazuta din partea opusa Complexului Alexandra:


Stancile din celalalt capat al plajei: 












Plaja Alexandra vazuta de pe stanci:




Dincolo de stanci, Plaja Pefkari, alta plaja foarte frumoasa pe Insula Thassos:











6 comentarii:

  1. Am facut plaja aici, mi-a placut ca se poate merge in plimbare pana pe plaja din Pefkari, urcand micul delusor si ca este ceva mai lata. Nu mi-a placut faptul ca are pietris mult si trebuia sa am papuci de protectie, dar cam asta e problema pe multe alte plaje ale insulei. Peisajul compenseaza acest neajuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi aduc aminte ca si pe mine m-au deranjat un pic pietrele colturoase de pe fundul apei dar, chiar si asa, locatia mi-a placut foarte mult.
      Cu alte cuvinte: sunt de acord cu tine! :-)

      Ștergere
  2. mi s-a răcit cafeaua! mai ai poze??? :)

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: