sâmbătă, 2 iunie 2012

Bad Wiessee: Pensiunea " Landhaus Ertle" (Vila Ertle)

Postari referitoare la Munchen:

... Si referitoare la Bad Wiessee, statiunea de la 60 de km de Munchen:

Bad Wiessee este o frumoasa statiune in landul Bavaria, pe malul Lacului Tegernsee, la Nord de Alpi. La aproximativ 50 - 60 de Km se afla orasul Munchen, capitala landului. 

Site-ul pensiunii: http://www.landhaus-ertle.de

Landhaus Ertle este pensiunea la care ne-am cazat in 2010 cand la Munchen nu am mai gasit locuri de cazare din cauza Oktoberfest-ului.



Cei aproximativ 60 de kilometri pana la Munchen ii parcurgeam zilnic cam intr-o jumatate de ora: 15 minute pe un drum local si foarte pitoresc si 15 minute pe autostara.


Drumul local pana la iesirea in autostrada spre Munchen:

Autostrada spre Munchen:
Filtru de politie la iesirea din Munchen in zilele oktoberfest:








































  























































  




























... si copiii:


8 comentarii:

  1. Incantator! Si-mi place si ca pui mai multe poze cu tine, in decor :D

    Vorbind de jardinierele cu flori, ca stii doar ca asta ma intereseaza acum mai ales, oare cum fac ei ca florile diferite (am vazut unde ai fotografiat de aproape ca-s petunii mov si muscate ciclam) au aceeasi lungime, ca sa formeze impreuna un fel de "tufa" estetica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!

      Eu cred ca ei stiu cat de inalta creste fiecare floare (petunii, muscate) si le planteaza alaturat pe cele cu dimensiuni relativ asemenatoare. Aratau, intr-adevar, foarte bine florile din acea statiune. ... si era deja octombrie!

      Ștergere
  2. Imi place mult zona. Incerc sa ma teleportez acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Rustica pe dinafara, cocheta pe dinauntru: cabana ideala! Chiar imi place!
    Ma bucur pentru tine ca ai fost acolo sa vezi aceste frumuseti!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost, intr-adevar, tare placut sa stam acolo.
      Multumesc Melly! Toate cele bune si tie!

      Ștergere
  4. Frumos...tare frumos! Totdeauna pe relatia Austria - Germania am apelat exclusiv la acest sistem, de cazare la o pensiune, unde am cautat totdeauna un apartament. Oferta este mare si putina cautare pe net, un schimb de email-uri si poti descoperi locuri fermecatoare (iar ca preturi, mie cazarile in Austria/Germania nu mi s-au parut scumpe...). Ador balcoanele lor cu jardiniere de flori in aranjamente policrome. Ce pot sa mai spun....pâna acum, mie aceste tari, Austria/Germania mi s-au parut ideale pentru o vacanta relaxanta si de calitate.

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: