marți, 5 iunie 2012

Insula Thassos: Plaja Paradis (Paradisos); Paradise Beach



Plaja Paradis (Paradisos) se afla pe latura estica a insulei Thassos, in jumatatea sudica, in zona micutei insule Kinira.
Sunt aproximativ 20 km din nordul insulei, din capitala Limenas, si pana pe aceasta plaja. Din drumul principal, care inconjoara insula, accesul se face pe un drum neasfaltat.
Plaja are nisip fin, apa curata si o priveliste superba catre insulita Kinira.
Pe stancile din partea de nord (in stanga cum privesti spre mare) se poate face nudism insa, in acea zona, sunt curenti periculosi pe fundul apei.
Plaja Paradisos este considerata a fi cea mai buna de pe insula.



Insula Thassos este insulita aceea mica si rotunda de la Sud de orasul Kavala (la vest are Peninsula Halkidiki cu cele trei brate):

Plaja Paradis se afla in partea de SE a insulei, in zona insulitei Kinira:
Drumul spre plaja:












Stancile unde fac plaja nudistii:

































Thassos Map
Sursa hartii: 

7 comentarii:

  1. Multumesc de plimbare, in mod normal nu am cum ajunge acolo. O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare frumoase locuri mai sunt in lumea aceasta. Iti multumesc mult , Vulpita, pentru calatoria virtuala. O seara cat se poate de frumoasa iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, sunt atatea locuri frumoase pe lumea asta...!
      O seara frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. Am avut ocazia si eu sa ajung pe aceasta plaja, oriunde ma duc la mare compar cu aceasta plaja, si momentan ramaine in TOP in mintea mea , e bestiala, apa foarte curate, nisipul foarte fin, o recomand tuturor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut, si eu o recomand!
      Toate cele bune si te mai astept pe blogul meu!

      Ștergere
  4. cum stai cu spatele la apa ce zona cu sezlonguri o recomanzi? cea din stanga sau cea din dreapta?in pretul sezlongurilor intra ceva sau consumatia e separata? multumesc

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: