duminică, 10 iunie 2012

1. Insula Thassos: Complexul turistic "Alexandra Beach"




Alexandra Beach este un complex turistic de 4 stele, situat in localitatea Potos, in partea de SV a insulei Thassos (vezi harta de mai jos). 
A fost alternativa noastra la Complexul Makryammos unde ni s-a spus ca trebuie sa platim o taxa suplimentara pentru ca suntem romani.

La Alexandra Beach lucrurile au fost ok, complexul este bine ingrijit, personalul destul de amabil. De mancare, ce sa zic, de toate pentru toti, ceva aproape de tipul "all inclusiv". Mie mi s-a parut, chiar, ca au exagerat un pic. 
In afara de un gandac ratacit prin baie si de faptul ca unele dulapuri din camera nu aveau toate usile (daca nu era vorba de 4 stele, as fi trecut cu vederea), altceva nu-mi aduc aminte sa ma fi deranjat acolo. Am amintit si minusurile, in incercarea de a prezenta lucrurile cat de cat obiectiv. :-)
Pretul, un pic cam mare, dar nu mai mare fata de alte locuri de cazare similare (bine, noi am prins si tarifele maxime, fiind in plin sezon, la sfarsitul lui iulie si inceputul lui august).

Site-ul hotelului este aici:http://www.alexandrabeach.gr/


Thassos Map




Cladirea principala, cea in care era Receptia:







Aleile dintre bungalouri:













Bungalouri exclusiviste, cu piscina proprie:






Intrarea in camera noastra:




Piscinele (erau 2 mari si una mica, pentru copii):


Barul de langa piscine:







Terasa amenajata ca o corabie cu panze:























Aici se puneu la cale cele mai mari planuri secrete:   J













Gradina de legume:








Fara ajutorul meu, recolta ar fi fost compromisa: J

... m-am cocosat muncind:

Spatiul destinat copiilor (acestia erau supravegheati si participau la diverse activitati):









Restaurantul:




Si in restaurant copiii aveau zona lor speciala si, la fiecare masa, cateva feluri gatite doar pentru ei: 


Pana la masa, a ajuns cu farfuria mai mult goala, dar ce conteaza, s-a servit singura!  J




Nu numai ca ne-a lasat sa facem poze, dar a avut si grija ca soarele sa nu fie prea puternic:








Cu fructele se laudau ca erau din gradina proprie:





Camera:










Aici ziceam eu ca era frumos sa fi fost si usa la dulapul ala (ramasesera doar balamalele):

  

Dumnealui ... a doua surpriza neplacuta:

    

Un fruct ciudat dar foarte bun: o para cu aspect de mar:



Petrecere pentru copii, langa piscina:






Copiii au participat si la un concurs de coafuri:












13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Din pacate, un telefon din tara ne-a scurtat cu o zi rasfatul! :-(
      Totul a fost ok in cele din urma. Singura pierdere, ultima zi de "huzur". :-)

      Ștergere
  2. Imi trezesti amintiri din vremea cand mergeam si eu vara la mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa locatie si la ceea ce am vazut la exterior (piscine, spatiile pt copii - jocul de sah mi-a placut in mod special, gradina, restaurantul, etc) pare chiar bine pt Grecia. O sa ma uit putin pe tarife... Despre Potos, stiu din documentarile mele ca este una dintre locatiile recomandate pentru Thassos (poate îmi spui ceva pe tema asta, daca e asa sau nu...). Mi-a placut ca ne-ai aratat preturile la distractii, sa ne putem face o idee. Categoric, Thassos este o destinatie potrivita pentru o saptamâna de relaxare la mare.
    PS. Si ma bucur ca te-am putut cunoaste mai bine în fotografiile din acest set...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat ca aveau foarte multe dotari insa din aceasta cauza preturile sunt un pic mai mari acolo. Avand in vedere ca cea mai mare a timpului eram plecati la plaja sau in alte locuri pe insula, nu prea am avut ocazia sa profitam de avantajele complexului. Nu stiu ce experiente aveti cu cazarea in Grecia, din ce am observat eu, serviciille sunt, in general, de buna calitate. Daca m-as duce acum, as alege un hotel cu mai putine dotari dar curat si bine situat in zona. Cunosc destule persoane care au fost in Thassos (colegi sau chiar rude apropiate) si toti, fara exceptie, au fost multumiti de cazarea de pe insula (sunt multi particulari care au afaceri cu vile sau mici hoteluri si acestia sunt deosebit de atenti sa-si multumeasca musafirii, grecii sunt renumiti pentru ospitalitatea lor si nu sunt atat de sufocanti precum turcii).
      Potos, este, intr-adevar, o locatie buna (nu stiu daca cea mai buna). Stiu ca in zona este unul dintre centrele de scufundari (asta in cazul in care vreti sa fiti mai aproape de asa ceva). Oricum, insula fiind mica, o veti putea explora din orice punct ati fi cazati.
      La preturile la distractii trebuie sa aveti in vedere ca erau cele din 2010.
      P.S. Ma bucur si eu, a fost "la cererea publicului!. :-)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Vă mulţumim pentru fotografiile foarte relevante despre hotel! Iniţial şi noi am dorit să rezervăm anul acesta o cameră la Makryammos, dar la recomandarea agenţiei de turism am ales Alexandra Beach, fiind asiguraţi că aici sunt condiţii mai bune. Pentru prima dată în Grecia, sperăm să nu fim dezamăgiţi!

      Ștergere
    2. Nu stiu daca la Alexandra Beach sunt conditii mai bune decat la Makryamos, sau invers, insa cred ca veti fi multumiti de alegerea facuta. Noua ne-a placut la Alexandra Beach.
      La Makryamos am foast doar pentru o zi de plaja. Aici am scris pe blog despre aceasta plaja:

      http://vulpitacalatoare.blogspot.ca/2012/06/insula-thassos-plaja-makryammos-thassos.html

      Ștergere
  5. camera pe care o prezentati este economy sau standard?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am sa te dezamagesc, dar nu prea imi mai amintesc! Cred ca era standard insa n-as garanta pentru asta.
      Incearca pe site-ul lor, trebuie sa aibe ceva poze cu fiecare tip de camera!

      Ștergere
  6. Buna
    IMi poti spune te rog ce fel de camera ai avut?
    Am vazut pe site-urile agentiilor de turism ca exista niste camere "economic". Tu ai avut una dintre aceste camere?

    Merci mult anticipat

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: