duminică, 3 iunie 2012

Germania, Bavaria: Drumul spre Bad Wiessee


Postari referitoare la Munchen:
1. Oktoberfest, das original!,
2. Munchen: Catedrala Sfantul Pavel (Paulskirche, St. Paul's Church),
3. Rezidenta din Munchen (Die Munchner Residenz / Munich Residence),
4. Rezidenta din Munchen - partea a II-a: Tezaurul si Colectia de obiecte din Asia de Est,
5. Munchen: Biserica Asam (Biserica Sfantul Ioan Nepomuk); Asamkirche,
6. Munchen: Piata Sfanta Maria, Primaria Noua si Primaria Veche (Marienplatz, Neues Rathaus, Altes Rathaus),
7. Munchen: Biserica Sfantul Petru (Peterskirche; Saint Peter’s Church),
8. Munchen: Biserica Maicii Domnului (Frauenkirche – Dom zu Unserer Lieben Frau / Cathedral of Our Dear Lady),
9. Munchen: Muzeul german (Deutsches Museum),
10. Munchen: Biserica Sfantul Mihail (St. Michael Kirche / Michaelskirche; St. Michael’s Church),
11. Munchen: Porti de intrare in centrul istoric: Isartor, Karlstor, Sendlinger Tor si Hofgarten Tor (Poarta Gradinii Curtii Regale),
12. Munchen: Biserica Theatina / Biserica Sf. Cajetan (Theatinerkirche St. Kajetan / The Theatine Church of St. Cajetan),
13. Munchen: Palatul Nymphenburg (Palatul Nimfelor) / Schloss Nymphenburg / Nymphenburg Palace,
14. Lagarul nazist de la Dachau, la 20 de kilometri NV de Munchen,
15. Munchen: Piata Viktualien (Viktualienmarkt / Viktualien Market),
16. Munchen: Instantanee.

... Si referitoare la Bad Wiessee, statiunea de la 60 de km de Munchen:
1. Bad Wiessee, o statiune frumoasa la 50 - 60 km de Munchen,
2. Biserica Catolica Maria Himmelfahrt din statiunea Bad Wiessee (Maria Himmelfahrt Kirche / Maria Himmelfahrt Church),
3. Biserica Protestanta din Bad Wiessee (Evangelische Kirche / Protestant Church),
4. Bad Wiessee: Plimbare cu barca pe Lacul Tegernsee,
5. Bad Wiessee: Pensiunea " Landhaus Ertle" (Vila Ertle),
6. Germania, Bavaria: Drumul spre Bad Wiessee,
7. De la Munchen, inapoi spre casa.

Bad Wiessee este o frumoasa statiune in landul Bavaria, pe malul Lacului Tegernsee, la Nord de Alpi. La aproximativ 50 - 60 de Km se afla orasul Munchen, capitala landului. 
Despre  Bad Wiessee  am scris deja aici: 
Am postat pozele in ordinea in care au fost ele facute pe drum. Imi place ca atunci cand le privesc in aceasta ordine sa rememorez drumul si emotiile noastre din timpul calatoriei spre destinatia noastra, statiunea Bad Wiessee.

Aproape am ajuns in Bad Wiessee:
Aici, inca prin Romania:


Printre cele doua blocuri am reusit sa prind un pic din Cetatea Devei:
Aici cred ca eram in Austria: 






Aproape de intrarea in Germania:

















Am trecut si pe langa Chiemsee, cel mai mare lac din Bavaria. Unii sustin ca ar fi chiar cel mai mare din Germania. I se mai spune "marea nemtillor" si se afla cam la 60 de kilometri de Munchen. Pe una din insulele sale se afla Palatul Herrenchiemsee, una din cele 3 constructii renumite ale Regelui Ludwig al II-lea al Bavariei (pe aceasta nu am vazut-o, doar pe celelalte doua: Castelul Neuschwanstein si Palatul Linderhof, despre care am si scris pe blog):












































































Am ajuns in statiune. Primele imagini din Bad Wiessee:

Gata, am ajuns! In aceasta vila din Bad Wiessee aveam sa petrecem cateva zile foarte frumoase. Pensiunea se numeste "Landhaus Ertle" si am postat deja un material despre ea aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: