sâmbătă, 6 iunie 2015

Concert Andre Rieu la Bucuresti

Update 20.12.2015: 
Nu ratati DVD-ul cu spectacolul de la Bucuresti al artistului! A aparut recent si se comercializeaza in reteaua magazinelor Carrefour. Costa in jur de 40 de lei.


Vineri (5 iunie 2015) am fost in Piata Constitutiei la concertul lui Andre Rieu. Olandezul a tinut sa-si prezinte show-ul in fata Casei Poporului. Chiar daca vazusem la televizor sau pe internet multe dintre momentele prezentate in acest spectacol, experienta de la fata locului a meritat toti banii (nu putini :-)).

Intrarea artistului! 

Initial fusesera programate spectacolele de la sfarsitul saptamanii viitoare (11, 12, 13 si 14 iunie) insa, avand in vedere ca biletele s-au terminat intr-un timp ce a reprezentat un record nu numai pentru Romania dar si pentru orchestra condusa de Andre Rieu, acesta a hotarat sa suplimenteze numarul concertelor, ajungand la un total de 7. Cel de aseara a fost ultimul adaugat pe lista, motiv pentru care nu a mai fost timp suficient sa se vanda toate biletele, ramanand locuri neocupate. Organizatorii au reconfigurat iute spatiul destinat spectatorilor astfel ca in loc de Sectorul D unde aveam locurile, am primit la intrare doua invitatii la Sectorul C, mai in fata! ;-) Chiar si asa, locurile au fost pe ultimul rand insa acest lucru nu numai ca nu ne-a impiedicat sa ne bucuram de show, dar ne-a permis sa avem o privire de ansamblu asupra intregului public. Cuplul de langa noi a profitat de spatiul liber din zona noastra si a iesit la vals. :-)

Cam asa stateau lucrurile pe la pranz (am avut drum in zona) 

Spectacolele de la Bucuresti au fost concepute pentru un auditoriu de 12.000 de spectatori pe seara. Avand in vedere un asa numar mare de persoane, m-am gandit ca o sa fie o aglomeratie de nedescris la intrare, imbranceli, inghesuiala. Nimic din toate acestea: piata din fata Casei Poporului a fost utilizata bine de organizatori, lucrurile desfasurandu-se in conditii civilizate. 
La portile de acces se verificau biletele si gentile, de catre persoane de acelsi sex cu cei controlati. Regulamentul privind spectacolele lui Andre Rieu la Bucuresti il gasisem pe internet asa ca nu aveam cu noi nimic din lista de interzise (sticle, mancare, bautura, artificii, bannere sustinute de bete, aparate foto/de filmat profesionale). Atat eu cat si sotul meu am avut camerele foto compacte precum si telefoanele si nu a fost nici cea mai mica problema (specific asta pentru ca stiu ca unii spectatori erau nelamuriti in privinta aparatelor foto, chiar si eu avusesem ceva dubii).

Am trecut de portile de verificare insa n-am intrat inca in zona de spectacol

Voluntarii in costume rosii ne indruma catre locurile noastre

La coada pentru invitatii

Cum n-am reusit sa identificam Sectorul D mentionat pe biletele, ne-am prins intr-un final (:-)) ca trebuia sa ne asezam la coada pentru a primi invitatiile pentru noile locuri. Desi coada era mare, a mers repede, totul fiind bine organizat. 
Am auzit persoane vociferand in legatura cu faptul ca au venit sa se distreze, sa se simta bine, si trebuie sa-si inceapa seara cu un stat la coada! Cred ca la unii dintre romani, statul la coada de pe vremuri a lasat sechele serioase din moment ce numai auzul cuvantului "coada" le provoaca reactii alergice, chiar daca randul merge repede, totul e organizat si garantat (e destul pentru toata lumea :-)). Plus ca mai era destul timp pana la inceperea show-ului.

Ne-am ocupat locurile si nici nu ne-am dat seama cand s-a facut timpul de incepere a spectacolului, tot discutand cu spectatorii de langa noi pe care ii cunoscuseram la coada :-)
Cu o precizie nemteasca si fara niciun anunt, olandezul si-a facut aparitia la fix ora 8.30, prin spatele zonei publicului, mergand spre scena pe culoarul central. Am simtit larma si l-am vazut destul de bine insa, nefiind pregatita sa fotografiez, nu prea l-am prin in poze. Apare un pic in vreo doua insa sunt curioasa daca o sa-l reperati. :-)

Mi-a placut spectacolul "regelui vasluiului" (asa a citit un prieten de-al meu pe burtiera unui post TV de stiri, nu spui cine, persoana importanta! Dar nu-i de mirare cu atatia regi si regine in Romania, care mai de care mai adevarati si mai cu coroane si pantofi din aur! :-)))). 
Mi-a placut, asadar, spectacolul "regelui valsului" si cred ca o sa-mi ramana in minte asociat cu imaginea unei seri perfecte de iunie, cu parfumul de tei (in zona Pietei Constitutiei si in Parcul Izvor sunt multi tei) si cu mirosul de floricele de porumb (locurile noastre, fiind in spate, erau aproape de tonetele cu gustari). :-)

Durata spectacolului: 8.30 - 11.30

Ca sa nu uit, va spun acum ca albumul cu toate pozele pe care le-am facut la concert, il gasiti aici:

Alte postari despre Bucuresti, aici:

Intra artistul, l-ati reperat? :-)

Dar aici? :-)


Intrarea artistilor:




In cladirile de birouri din zona, angajatii au facut ore suplimentare ca sa poata vedea spectacolul :-)

Ca muscatele in fereastra! :-)


The second waltz:

Taurul da buzna peste spectatori: :-)


Manoe ne invata sa fluieram :-)


Ne pregatin de pauza (la jumatatea spectacolului a fost o pauza de 10-15 minute):
 

Intoarcerea din pauza a spectatorilor, motiv pentru Andre sa-i ironizeze :-)

Momentul Gheorghe Zamfir:

Vecinii nostrii se ridica la vals:

Publicul valseaza printre randuri:

Marsul Radetzky:

Petrecere cu confetti:

Valurile Dunarii:


Strauss:


Noroc! :-)


"Ciuleandra" pe Stradivarius!!
Pe scena apar imagini de fundal cu Spitalul si Biserica Coltea din Bucuresti precum si cu alte cladiri reprezentative pentru oras. Din pacate, aceste imagini nu se vad prea bine in filmuletul meu insa ele au reprezentat o surpriza frumoasa pregatita publicului roman, alaturi de invitarea maestrului Gheorghe Zamfir si a ansamblului de dansuri populare romanesti. Despre maestrul Gheorghe Zamfir Andre a spus ca il admira inca din copilarie!



Un pic de artificii:

Publicul se distreaza:

Cimpoiul scotian la Bucuresti:

Andre ne trimite acasa. Se retrage cu orchestra de pe scena lasandu-ne gura-casca la artificii!  :-)

Ce am mai filmat:





Momente din timpul spectacolului:












 

   







 













 


 


Biletele: 


Invitatiile:


  Cam asta a fost, cam asa s-a vazut din cel mai ultimul rand de spectatori! :-) 

 

59 de comentarii:

  1. Frumos! Multumim!
    Am fost acolo, ma vad in unele poze :)
    Concertul a fost minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grozav!
    Imi puteti spune, va rog, la ce ora s-a terminat spectacolul?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumooooos! Un asemenea eveniment ar fi pacat sa fie ratat, ma bucur mult pentru tine! Superbe momentele fotografiate si filmate.
    O duminica faina! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E nebunie zilele acestea la Bucuresti, toata lumea vorbeste despre Andre Rieu! Cunosc pe cineva care si-a luat biletul din ianuarie la spectacolul din 14 iunie, cel la care biletele s-au epuizat in 3 ore!
      O duminica frumoasa si tie, Carmen! Te pup si eu!

      Ștergere
  4. Ce mandra sunt ca sunt........ olandeza! :)))
    Zau ca sunt! pupici si numai bine Vulpita!
    Minnie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minniiiiie, ce surpriza placuta, ce ma bucur ca ai scris! Ce mai faci, mai olandezo? :-) Sper ca esti bine! Chiar m-am gandit la tine zilele acestea, sunt sigura ca tu l-ai vazut pe Rieu la el acasa!
      Te pup si eu, cu drag!

      Ștergere
  5. Multumesc Vulpito,ai fost grozava,asa am putut vedea si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa fac cuiva o bucurie!
      Toate cele bune!

      Ștergere
  6. O mare personalitate,ce ne-a onorat tara,cu prezenta sa.Un spectacol magistral,ce cred,ca a cucerit sufletele tuturor participantilor.Un chip luminos,cu privire inteligenta si zambet cuceritor.Felicitari intregii echipe,organizatorilor si voua,pentru superba publicare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana, pentru ca esti mereu alaturi de mine!

      Ștergere
  7. Superb ! mi-a placut mult tot ce ai spus si aratat, multumesc Vulpito !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur pentru tine ca ai vazut acest concert.
    Iti multumesc ca l-ai impartasit cu noi!
    O duminica minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate, trebuie sa intru, pe indelete sa vad instanturile si fiecare filmulet in parte!!! :) Ai prins tot felul de aspecte si detalii (mi-a atras atentia video-ul, cel cu ironizarea la pauza...) Super trebuie sa fi fost, atmosfera, derulare...
    Multumesc mult de ocazia de a participa virtual si, dupa cum spuneam, trebuie sa le iau rand pe rand...
    O duminica placuta, in continuare sa ai si un start al saptamanii insorit! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  10. În primul rând te felicit pentru simplu fapt să ai ales să mergi la un asemenea spectacol ( te invidiez). Iar în al doilea rând îţi mulţumesc că mi-ai oferit ocazia să mă bucur şi eu de acest spectacol minunat. Sunt convinsă că a fost o seară magică! Felicitări pentru postare! Mi-ai înseninat dimineaţa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cora! A fost un spectacol foarte frumos, intr-adevar! Ma bucur ca am putut sa-ti fac o mica bucurie cu aceasta postare si iti multumesc ca treci pe la mine!
      Salutari si toate cele bune!
      Cu drag!

      Ștergere
  11. Deci , am avut pielea de gaina , toata , urmarindu-ti filmuletele ,ca sa stii , da? :D Si m-am batait pe scaun , aici la birou , de se uitau colegii ciudat la mine...'or fi zis ca am mancarimi in dos... :)))
    Aboslut superb! Chiar a meritat banul dat si bravo ca ati reusit sa ajungeti!
    Scena impresionanta , domnul Rieu este fabulos , orchestra asisderea...invitatii nemaipomeniti...ce mai? Sunt piele de gaina!
    De-as fi fost si eu acolo , n-as fi stat o clipa locului...cum sa stau pe scaun? ! :))
    Si nu in ultimul rand : da' ce? Stadivarius n-are fata de Ciuleandra? :D
    Mi-a placut articolul si m-am bucurat citind si vizionand!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, ce mai faci mai Ana? Ce bine imi pare ca ai trecut pe aici! Eu am mai trecut pe la tine da' am gasit poarta incuiata :-(
      Si noua ne-a placut spectacolul si, desigur ca, n-am stat locului!
      Remarca cu Ciuleandra si Stradivarius-ul am facut-o tocmai pentru a evidentia frumusetea si valoarea muzicilor noastre romanesti.
      Ma bucur ca ti-a placut articolul!
      Toate cele bune iti doresc!

      Ștergere
  12. Ce incantare!!! Superbe poze si video si mizica! Tks pt postare!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut articolul!
      Multumesc si eu!
      Numai bine!

      Ștergere
  13. Multumesc frumos pentru Concert,imagini si pareri !

    RăspundețiȘtergere
  14. Meoooaaauu...zise Pisicu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca si cu limbajul articulat! Hai, ca poti!
      Sa ai o primavara luminoasa!

      Ștergere
    2. Meoooaaau este articulat in limbajul pisicesc...zise Pisicu
      PS: Care primavara? Este deja vara.

      Ștergere
    3. Daca asa e pe limba pisiceasca, hai, merge!
      Primavara are stricta legatura cu solicitarea pe care ai formulat-o. Pe viitor, nu trebuie decat sa fii un pic mai atent la formularea doleantelor!

      Ștergere
    4. Pisicu a fost si el la concert. A fost dragut in linii mari. Mi-ar fi placut mai multa muzica clasica si mai putina vorbarie.
      Instalatia de sonorizare n-a fost la inaltime, la un anume moment 3 tenori au cantat opera, unul dintre ei un francez nu prea a fost in ton cu ceilalti doi iar instalatia de sonorizare a scos in evidenta si mai mult aceasta problema.
      Ghe Zamfir este un mare artist care cred ca a avut cam multe emotii, era si firesc daca te gandesti ca a cantat cu Rieu in fata a 10000 de romani de-ai lui.
      Rieu a facut niste glumite care nu prea au prins la romani, acele glumite fac parte din programul lui iar prin alte parti ale lumii au avut mai mult efect, ele nu erau adresate direct romanilor, era doar spectacol.
      A fost inspirata alegerea pozitie.Nu cred ca pozitia si asezarea scenei a influentat in mod negativ calitatea sunetului, asta tinea mai mult de inginerii de sunet.
      A fost un spectaloc frumos. Meooaauu...zise pisicu

      Ștergere
    5. Daaaa, cunoastem, cunoastem!
      Multumim pentru comentariul pertinent care ne ajuta sa ne formam o impresie cat mai clara asupra evenimentului!
      Totusi, mie nu mi-e prea clar, romanii erau de-ai lui Rieu sau de-ai lui Zamfir?
      Te mai asteptam pe la noi!

      Ștergere
  15. Foarte frumos din partea ta că ai împărțit bucuria unui asemenea spectacol cu aceia care nu au putut să îl vadă !
    Multe mulțumiri, Vulpiță și happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum as fi putut sa tin asa ceva doar pentru mine?! :-)
      Cu mare placere, Zina!
      Toate cele bune si tie!
      Cu drag!

      Ștergere
  16. un foto-reportaj de exceptie...ai facut ca prin intermediul imginilor sa fim acolo fiecare dintre noi...multumim, Vulpita! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. buna !!!!
    am fost aseara la mult trambitatul concert plin de sperante ca o sa avem parte ,deh tot familionul ,de ceva unic si irepetabil...vazusem atat de multe pe net despre si cu Rieu incat am facut pe d..in patru sa achizitionam biletele..organizare excelenta ..spectacolul ainceput la 20.30 si prima parte a fost plictisitoare si lipsita de emotie iar glumitele violonistului rasuflate si fara priza plus circul de 2 lei de pe scena..singurul moment care ne-a adus aminte de ce am venit a fost magistrala interpretare a marelui Gheorghe Zamfir...cred ca n-a respirat nimeni cat a cantat maestrul..mi-a mai placut soprana din Australia ..nu i-am retinut numele ca n-am priceput ce-a spus Rieu..pauza juma de ora..apoi iar plictiseala..de mentionat ca la vals lumea a dansat..probabil sa se dezmorteasca...ultima jumatate de ora a fost mai antrenanata sa zic asa..mai ales cand au cantat ai nostri...stupi momentul cand pui un ansamblu de dansuri populare romanesti sa dea din maini ca apucatii si sa manuiasca bogo-uri pe ritmuri latine..mi-au parut caraghioso sarmanii oameni..per total circ .kitch.plictiseala..sa ma ierte cei ce vor citi randurile mele dar asta am simtit eu..si din discutii nu sunt singurul..nu-s carcotas dar muzica tre' sa-ti transmita sentimente ,emotii..eu cu o singura exceptie ..n-am simtit..ah ,da si valsul compus de Anthony Hopkins e facut varza..e cel din deschiderea concertului si glumitele cu ''Stoa' Bucareost'..sa ma iertati daca v-am suparat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna !!!
      Acu', io cred ca unic si irepetabil a fost! :-) De restul, ce sa zic, voi, barbatii, suntei mai critici (nu ca ar fi, neaparat, ceva rau)! Nu pot nega cele sesizate de tine insa eu nu m-am concentrat pe toate detaliile astea, eu m-am bucurat de show! A fost in genul spectacolelor ce l-au facut celebru pe Rieu, cam la asta ma si asteptam. Daca vroiam ceva mai sobru, mergeam la Ateneu.
      Nu cred ca oamenii au dansat ca sa se dezmorteasca, mie mi s-a parut ca oamenii se simteu bine. Cuplul de langa noi, pur si simplu, s-a ridicat si a mers la dans in spatele "salii". Si stiu sigur ca le-a placut spectacolul!
      Nu stiam ca Anthony Hopkins e si compozitor, sunt placut surprinsa sa aflu! Am gasit aici valsul compus de el si interpretat de Rieu insa nu cred ca a fost cantat la Bucuresti.
      https://www.youtube.com/watch?v=1LGVGekPSzo

      Hai, ca nu ne-ai suparat! (prea tare) :-) Te mai asteptam pe aici!

      Ștergere
  18. Buna si felicitari petnru articol!

    Am fost la un concert Andre Rieu ( in strainatate), extraordinar....dar a lipsit ceva, iar acel ceva l-am gasit in postarile tale. Acel ceva este " sangele latin al romanilor", bucuria romanilor cand se simt bine, iar romanii stiu sa se distreze! Multumesc pentru un " Colt de Romanie!"
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vezi la concertul din Mexic atmosfera! Uite aici:
      https://www.youtube.com/watch?v=U5awKIAZd2U
      Nu ca la noi nu mi-ar fi placut da' mexinanii aia parca erau nebuni de-a dreptul! :-)

      Multumesc pentru aprecieri si te mai astept pe blogul meu!
      Cu drag!

      Ștergere
    2. L-am vazut pe cel din Mexic...dotorita lui m-am dus la concert :)
      Multumesc frumos :)
      Seara faina!

      Ștergere
  19. Tot pe 5 am fost si eu la concert si tot la D aveam bilete si recunosc ca am fost dezamagita cand mi s-a spus ca s-au desfiintat locurile la D...dar mi-am revenit repede cand ne-au dat bilete la B. Mi-a placut foarte mult spectacolul, a fost foarte relaxant, ce-i drept nu am avut asteptari foarte mari, venisem direct de la birou si credeam ca oboseala isi va spune cuvantul dar din fericire nu a fost asa. A fost o surpriza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vulpitzo multam pentru cuvinte ,repet ,n-am vrut sa ma dau critic sau carcotas..in fine..ce simte omu' aia e...
    and the waltz goes on e compus de sir Anthony Hopkins si este acea melodie despre care Rieu spunea ca a devenit al doilea imn national si o canta suporterii lor pe stadioane si asa ar trebui sa o faca si ai nostri ca sa devina' Steoa' campioana ..sic!...ca e deja...tu n-ai recunoscut-o desi ai ascultat-o pe you tube fiindca Rieu a facut-o varza dandu-i un accent comic ..de aia nici n-a mentionat ca a compus-o sir Hopkins...eu cu jumatatea mea o stim foarte bine pentru ca am dansat-o de atatea ori prin casa incat o stim pe dinafara.... de aceea am ramas amandoi uimiti de ceea ce am auzit ca concert..ascult-o din nou ,varianta originala ,e si Hopkins la concert si sigur are sa-ti placa si vei face diferenta cu ''varza'' oferita noua...in final inchei cu vorbele sotiei ''per total a fost o experienta placuta'' PS si cand ma gandesc ca anii trecuti ne batea gandul sa dam o fuga pana la Maastricht..asa de disperati eram sa-l vedem si auzim pe Rieu cu drag Cristian

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca valsul la care te referi este "The Second Waltz" al lui Dimitri Shostakovich. Este valsul cu care a inregistrat Rieu un mare succes si pe care l-a cantat chiar si pe stadioane. Inainte sa-l cante pe asta a spus glumita cu "Stoa". Am inregistrat putin din acest vals insa n-am prins si introducerea facuta cu referire la Steaua Bucuresti.
      https://www.youtube.com/watch?v=j-J-6OoktMM
      Uite si aici, inainte sa cante "The Secons Waltz" face cam aceeasi introducere pe care a facut-o si la Bucuresti, mai putin faza cu Steaua. Vezi de la minutul 9.00! Nici urma de valsul lui Hopkins! L-am ascultat si pe acela, este total diferit!
      https://www.youtube.com/watch?v=5rrqJxjeH9M

      Cred ca dezamagirea ta fata de spectacol vine din faptul ca, vazand show-urile inregistrate ale lui Rieu, ti-ai creat alte asteptari. Trebuie sa avem in vedere ca, intotdeauna, "la fata locului" e un pic altfel decat apare in inregistrari unde imaginile sunt alese "una si una".
      Cel mai important lucru este ca "per total, a fost o experienta placuta"! :-)
      Numai bine si multumesc pentru interesul manifestat pentru blogul meu!

      Ștergere
  21. nu mi-am corectat mesajul si a iesit ..''ca concert'' in loc de ''la concert'..sorry!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu sesizasem si, oricum, este lesne de observat cine scrie corect romaneste si cine a scapat, doar, destu' gresit prin taste! :-)

      Ștergere
  22. Mda, am fost total neinspirat si nu m-am dus la concert. Data viitoare cand vine in Romania nu mai ratez ocazia. :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Trag concluzia că ai avut o seară minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Asteptam acest concert parca de-o viata. Am mers la Bucuresti pe 13 iunie. A fost mult peste ceea ce am vazut sau o sa mai vad in aceasta viata.O experienta de trait. Oamenii aceia sunt ingeri.Am vibrat alaturi de cei de pe scena. Organizarea,sunetul, filmarea -toate au depasit ceea ce stiam despre organizarea de evenimente. Sunt un om fericit si norocos ca am trait acele momente de neegalat.

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc draga Vulpita pentru ca ai impartasit cu noi aceasta experienta exceptionala! A fost preabulul a ceea ce aveam sa traiesc si eu pe 13 iunie. Sustin tot ceea ce ai descris in postarea ta. Andre Rieu este o industrie.Este arta dusa la gradul de absolut!

    RăspundețiȘtergere
  26. show frumos dar ultraregizat...fara nimic spontan...special facut pentru filmare DVD-uri si vanzarea lor ulterioara pentru in

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost extrem de dezamagita de concert...nu mi-a transmis nicio emotie. Parca as fi stat in fata televizorului si urmaream un dvd cumparat... totul numai pentru bani. Nu mi-a placut. Si faza cu intarziatii care s-a repetat la toate concertele... eu am fost pe 13 iunie. Mi-am rezervat biletele in prima ora cand se putea face cu un entuziasm greu de stapanit... iar acum sunt dezamagita.

      Ștergere
  27. Buna seara Vulpitzo!!!
    da. ai dreptate..acum am sesizat si eu si n-ar fi fost politicos daca nu mi-as fi cerut scuze atat tie cat si celor care mi-au citit comentariul pentru ''varza'' muzicala din capul meu ..ca incurcai ''valtzurile' lu' nenea Tony cu al' a lu' Dimitri'..acum cu si fara incurcatura asta tot raman la ale mele rezonand cu ultimul mesaj primit de tine de la Camelia..nici dezamagit n-am fost dar nici in Nirvana...sa speram ca Robbie n-o sa ne deazamageasca........ ca abia astept sa ascult ''My way'' live....
    vorbim....

    RăspundețiȘtergere
  28. Din pacate nu am reusit sa ajung la vre-un concert de al lui dar ce am vazut pe tv si youtube....pur si simplu am simtit si simt ca plutesc de fericire,aceasta orchestra este imposibil sa nu te patrunda pina la cele mai adinci corzi...sensibile.Ii iubesc pe acesti oameni care i-si daruiesc viata publicului si credeti-ma ca nu e usor deloc fiind si eu pe undeva pe linia de plutire a folclorului.Una peste alta m-a dezamagit din cite s-a vazut publicul......Ar fi fost prea frumos ca sa fie si ei entuziasmati,veseli...nebuni...ca in alte tari pe unde a colindat acest colos de muzica Andree.Pacat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Extraordinar acest concert!!!!!!!chiar se merita sa fi acolo!!!!!!a mers chiar si pe peluza Casei Poporului...adica eu... :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Am revazut.Multumesc mult si numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună. Întrebare:D cu cat timp înaintea începerii concertului ar fi indicat sa te prezinți? Plănuim si noi sa mergem în februarie în Frankfurt . Speram sa fie frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: