miercuri, 6 iunie 2012

Insula Thassos: Plaja Aliki (Alyki); Aliki (Alyki) Beach


Situat in partea de SE a insulei Thassos, Aliki (Alyki) este unul dintre cele mai frumoase sate de pe insula.
Aici sunt doua plaje, in doua golfulete despartite de o limba impadurita de pamant.
In golful din partea dreapta (la Sud) se afla una dintre plaje, cu nisip fin, iar in golful din stanga (la Nord), in imediata vecinatate a unui sit arheologic, se afla cea de a doua. Ambele au apa foarte curata si ofera peisaje superbe.
Prin padurea de pe limba de pamant ce desparte cele doua golfulete, exista o carare care duce catre o cariera antica de marmura si doua capele crestine dintre care, una a fost construita pe ruinele unui templu antic.
In sat, si chiar pe plaja, exista taverne si baruri.


Alte postari referitoare la Insula Thassos:

Thassos Map
Sursa hartii: 

Plaja Aliki vazuta de pe soseaua ce inconjoara insula. De partea cealalta a limbii de pamant de afla cealalta plaja:


Aliki: Golfuletul din partea de Sud:

Drumul catre plaja din partea de Sud (din dreapta):





Brate de caracatita puse la soare:



Plaja din partea de Sud (din dreapta):

Restaurantul "Beautiful Alice", emblema plajei de la Aliki:

Situl Arheologic de la Aliki:




Si ... cea de-a doua plaja de la Aliki, cea din partea de Nord (din stanga cum privesti dinspre soseaua care inconjoara insula):
Golfuletul din partea de Nord a satului (dincolo de limba de pamant, se ascunde cealalta plaja):


15 comentarii:

  1. Hmm...pare-se ca trebuie sa pun si insula Thassos la lista mea de insule grecesti in care vreau sa ajung...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ti-o recomand cu mare caldura, e, intr-adevar, minunata! ... Si e aici, destul de aproape de noi, imediat ce treci granita de sud a Bulgariei!
      Din ce am vazut eu prin fotografii, e un pic diferita de Insulele Ciclade, are alt gen de farmec, are mai multa vegetatie, e mai impadurita.
      N-as refuza nicicand o vacanta in Thassos insa acum, ca am vazut-o, mi-ar placea sa vad si Cicladele.

      Ștergere
  2. Ce de brate intinse catre soare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Daca si pe tine care esti mai familiarizata cu astfel de frumuseti, de noi ce sa zic...! :-)

      Ștergere
  4. Felicitari pt un un blog deosebit de frumos si de util pt toti cei ce si-au propus o vacanta in Thassos
    Eu doresc sa ajung in iunie aici ; dilema mea este mare : nu stiu care punct cardinal are plajele mai bune , are plajele fara arici de apa
    Daca ar trebui sa alegi, daca ar trebu sa dai un sfat din inima unui prieten, ce zona, ce vila ai alege, pt 4 adulti, self catering, bucatarie complet utilata, aproape de plaja ?
    Multumesc si.. vacante frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru interesul manifestat pentru blogul meu, ma bucur ca il gasesti interesant! Sper, insa, ca blogul poate fi util si altor persoane, nu numai celor care si-au propus o vacanta in Thassos :-)
      Pentru a-ti face o imagine despre asezarea geografica a plajelor despre care am scris pe blog, am postat o harta a insulei.
      Cu aricii de mare noi n-am avut nicio problema, daca iti este foarte teama sa nu te intepi in vreunul, poti sa-ti iei pantofi din aceia din caucic (se gasesc in toate statiunile de pe insula, la tarabele cu suvenire), iti vor fi de folos si pe plajele cu pietre coluroase.
      Nu stiu ce statiune si ce plaja sa-ti recomand, toata insula este superba. Daca mergeti cu masina, nu conteaza unde veti avea cazarea, insula este mica si are o sosea de jur imprejur astfel ca, in fiecare zi puteti face plaja in alt loc.
      In privinta vilelor si pensiunilor nu pot sa-ti dau un sfat, noi am avut rezervare din Bucuresti la un complex hetelier (Alexandra Beach) si a fost ok (cauta in arhiva blogului, am scris si despre acela).
      Iti doresc o vacanta minunata in Thassos si te astept cu impresii!





      Ștergere
    2. La inceputul acestei postari am adaugat link-uri catre toate celelalte postari referitoare la insula Thassos. Sper sa gasesti informatiile pe care ti le doresti pentru vacanta ta.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  5. Si noi am stat la hotelul Alexandra Beach din Potos! Frumoase fotografii, care ma fac sa imi doresc sa revin pe insula...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit ca vila Gregory nu este recomandata persoanelor doritoare de liniste. Ce inseamna? Sunt cluburi, se fac petreceri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu sa va raspund, n-am stat la acea vila, n-am auzit de ea, nu stiu unde este situata. Poate gasiti ceva review-uri pe site-urile de profil.

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: