luni, 4 iunie 2012

Insula Thassos: Plaja de Marmura (Plaja Saliara); Thassos Island: Saliara Beach (Marble Beach)


Plaja Saliara se mai numeste si Plaja de Marmura datorita pietricelelor de marmura cu care este acoperita. Pietricele au fost aduse de la cariera de marmura aflata la mica distanta. Sunt presarate din belsug atat pe plaja propriu-zisa cat si pe cativa metri in apa. Datorita lor, apa are o culpare incredibila de albastru, facand ca plaja sa fie diferita de celelalte de pe insula unde apa este albastra-verzuie, fapt care a atras si denumirea de "Insula de Smarald" pentru Insula Thassos.


Plaja Saliara se afla la aproximativ 3 km Sud de Complexul si Plaja Makryammos si este accesibila pe un drum neasfaltat si plin de praf.
Faptul ca sunteti pe drumul catre aceasta plaja este confirmat daca aveti in fata muntele si cariera de marmura.
Inainte de a ajunge pe plaja, in partea dreapta, se afla o superba livada de maslini.


Insula Thassos este insulita aceea mica si rotunda de la Sud de orasul Kavala (la vest are Peninsula Halkidiki cu cele trei brate):

Plaja de Marmura (Saliara) se afla la 3 km sud de Makryammos, in partea de NE a insulei: 
Muntele si cariera de marmura:
































Dirigintele de santier:  J

Lucrarile trebuie supravegheate. Si dintr-o parte ... 
... si din alta ...
Hm, nu prea e bine!
De fapt, ... nu e bine deloc! 
Ma intorc imediat si va arat eu cum trebuie facut:



Cred ca vin inamicii! Poa' sa vina, cazemata noastra este gata!
Murele sunt bonus, din tufele din apropierea plajei:

13 comentarii:

  1. Ah ce poftă de mare mi-ai făcut! E superbă plaja asta! Mai mai că îmi vine să o testez :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi spui! De ce crezi ca am scormonit prin pozele cu mare si soare?!
      E frumoasa plaja asta, intr-adevar, dar mai sunt inca multe altele foarte frumoase pe insula!

      Ștergere
  2. Foarte frumos , mi-as dori sa ajung acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa ajungi cat mai curand si sa ne impartasesti si noua impresiile tale!

      Ștergere
  3. vreaaauuu si iooo la pietriceleeeeeeee :((((((

    RăspundețiȘtergere
  4. Imaginile cu apa marii, cu plaja aceea încântatoare ma fac sa regret ca nu pot pleca mâine spre Grecia... Am mai spus-o, mie Grecia mi-a ramas undeva în suflet din prima zi când am ajuns prima data acolo... a fost un feeling special. Pentru relaxare, pentru plaja si o mare exceptionala, pentru o experienta greceasca autentica - Thassos pare o destinatie cum nu se poate mai potrivita. Si, din câte stiu, nu este nici foarte scumpa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... si nu este nici foarte departe! Thassos cred ca este cea mai apropiata destinatie greceasca de Romania!
      Si la noi a fost dragoste la prima vedere cu Grecia! :-)

      Ștergere
  5. Da, si mie mi-ai facut pofta de mare, soare plaja :)). Abia astept vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-as mai sta si eu putin la plaja! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: