miercuri, 25 ianuarie 2012

Targul de Craciun de la Praga - atmosfera de vis!

E vorba de Targul de Craciun din anul 2007 unde ne-am dus “glont”, imediat ce am ajuns la hotel si ne-am tras un pic sufletul dupa drumul de la Viena.
Era a doua oara cand mergem al acest targ de Craciun si prima data cand mergeam aici seara. Dupa lasarea intunericului, atmosfera este si mai frumoasa datorita nenumaratelor ornamente luminoase.

Cladirile din zona in care este amenajata principala Piata de Craciun de la Praga au o arhitectura superba si unica: Primaria, Biserica Sfanta Maria din Tyn ...

In rest, ca la targ: lume multa si pestrita, turta dulce si multe alte dulciuri, vin fiert cu arome imbietoare, castane coapte, gustari traditionale, muzica, lumina, culoare, suveniruri, nimicuturi ...

Desi foaaarte frig, totul in jur era superb! Cand ma gandesc la Praga, mi-e dor inclusiv de frigul ei!

Si cateva imagini bonus din 2005 (doar cateva pentru ca asa a vrut aparatul nostru de fotografiat pe care il aveam atunci, un "hp" care si-a meritat pe deplin sfarsitul de a fi gasit cu LCD-ul spart dar nu si pretul exorbitant fata de ce stia sa faca. Ne facea samergem cu buzunarele pline de baterii si tot nu-i ajungeau, era tot timpul in pana de energie. Nu ratez nicio ocazie sa-i fac antireclama):

1. Nu ştiam ce mă atrage. M-am prins, îs acoperişurile alea roşii şi luminate.

2. O turta dulce si-un pahar de vin fiert, va rog !
    Praga n-am vazut-o de vreo 25 de ani. Imi amintesc ceasul, catedrala imensa, straduta aia mititica din apropiere si palatul cu capela de aur. Dar toate amintirile sint cetoase ... eram adolescenta si totul era minunat. Sper, sa ma reintorc ...

3. Asa e Praga: te cucereste pentru totdeauna!
    Mai am cate ceva de postat de la Praga, poate te ajuta sa inlaturi un pic ceata, pana te reinatorci acolo.
    O seara placuta!

4. Și mie mi-a plăcut tare mult pe acolo! mai ales că aveau castane! dar într-o seară am încercat și un wurst adevărat alături de puțin vin fiert. Singurul lucru de care îmi pare rău este că nu am admirat piața de sus și pe timp de seară.

5. Foarte fain! Am in plan sa merg si eu la targ anul acesta!

1. Iti doresc sa petreci clipe minunate la Targul de Craciun de la Praga, cel putin la fel de frumoase ca cele petrecute de mine in cei doi ani in care am fost acolo!
      Multumesc ca vizitezi blogul meu si ma bucur sa-l descopar pe al tau! Ai un blog foarte interesant, felicitari!

6. Răspunsuri
    1. Am fost de doua ori la Praga de Craciun si tot as mai merge! Orasul e minunat iar atmosfera de Craciun in centrul lor vechi e superba!

7. Am revazut minunatele imagini.E minunat sa calatoresti in atmosfera de vis.

Condica de sugestii si reclamatii: