duminică, 31 mai 2015

Aeroportul Clinceni: Show aviatic dedicat Zilei Copiilor

Sambata 30 mai 2015 a avut loc pe aeroportul Clinceni un show aviatic dedicat Zilei Copiilor. Vremea a fost superba, ideala pentru zbor, soarele a stralucit tot timpul iar cerul a fost acoperit doar de cativa norisori pufosi. 

Potrivit organizatorilor, spectacolul urma sa se desfasoare intre 10.30 si 13.30, insa, pe la trei fara ceva, cand am plecat noi, cateva avioane inca zburau. 
Desi am ajuns tarziu, pe la 12.30, am prins o multime de momente frumoase. 

Intregul set de imagini, aici:





Clinceni, la cativa km SV de Bucuresti

Cand am ajuns noi, coborau parasutele:


Doi parasutisti draguti ce tocmai isi stransesera parasutele dupa zbor:


"Maneca" arata ca vantul e bun pentru zbor:

Unul dintre avioane era pilotat de insusi Cupidon!   :-)


   

   








Ceva efecte speciale pirotehnice:













Dupa ce au fost plimbate cu avionul, jucariile de plus au fost oferite copiilor:














Baloanele cu heliu au fost lansate in aer iar pilotii iscusiti le-au doborat in zbor (s-ar putea sa fi prins ceva pe filmulete):

     

N-au lipsit nici americanii:

Reporterii de la care auzisem stirea de dimineata si care ne-au scos din casa si ne-au trimis la Clinceni, erau inca pe teren: 
 






Alimentam si zburam din nou:








Dovada ca virusii sunt peste tot! :-)










Norisori pufosi:




Din pacate, aviatia inseamna si asta:     :-(

Si de ce mi-a mai placut mie mult show-ul asta aviatic:

De dumnealor n-am avut curaj sa ma ating  :-)








9 comentarii:

  1. Inaltator.Respect,multe flori si puternice aplauze,curajosilor piloti,ce au in mainile lor ,viata multor oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai avut o zi excelenta printre zburatori!
    Multumesc pentru ce ne impartasesti!
    O saptamana frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoooos!mi-a placut inuma insagetata! :) am luat din mers si o priza de vata pe bat :)
    Un 1 Iunie minunat sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos eveniment :)
    impartim vata pe bat Carmen :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Și americanii au zburat, ori tocmai ce au aterizat? ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Faine poze si arata a fi fost o zi insorita la iarba verde:-) Ai avut o idee buna sa mergeti la meetingul aviatic. Mersi de poze.

    RăspundețiȘtergere
  7. Unde sunt avioane trebuie sa fie si copii ! Ce dragut e cel din fotografie, încântat de spectacolul aviatic.

    Zi frumoasă, Vulpiță !

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am tot gandit ca niciodata nu am reusit sa-l duc pe Mihnea, dar imi este greu cu drumul, de cand nu mai am masina.
    Cred ca i-ar placea mult, copiii sunt incantati de spectacolele aviatice. Frumoase fotografiile tale, ca de obicei! Si copilasii, iar pentru piloti tot respectul si admiratia!
    Numai bine, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc pentru plimbarea oferită,mă bucur că împărți cu noi frumoasele momente!
    Zile fericite și senine îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: