sâmbătă, 4 august 2012

Insula Zakynthos: Pesterile albastre (Zakynthos Island: Blue Caves)

Alte postari despre vacanta in insula Zakynthos:
1. Vacanta in Zakynthos:
http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2012/07/zakynthos.html

2. Drumul din Bucuresti si pana in insula Kazynthos:
http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2012/08/drumul-din-bucuresti-pana-in-insula.html

3. Cu feribotul din portul Killini pana in insula Zakynthos:
http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2012/08/cu-feribotul-din-portul-killini-pana-pe.html

4. Plaja Navagio / Plaja Naufragiului (Smugglers' Cove; Shipwreck Beack):
http://vulpitacalatoare.blogspot.ro/2012/08/inzula-zakynthos-plaja-navagio.html

Pesterile albastre reprezinta un al obiectiv turistic de top al insulei Zakynthos. Se afla in partea de NE a insulei, aproape de Capul Skinari.

Eu le-am putut admira cu ocazia croazierei pe care am facut-o in jurul insulei, cu vaporul insa se pot face excursii catre aceste pesteri, din mai multe porturi de pe insula (Agios Nikolaos, Keri, Porto Vromi). Sunt de preferat ambarcatiunile de dimensiuni mai mici care pot patrunde chiar in interiorul pesterilor.

Cel mai frumos ar fi sa ajungeti acolo la orele diminetii pentru ca atunci lumina soarelui creaza cele mai spectaculoase jocuri de culori cu apa marii si stancile pesterilor.








Imaginile sunt asezate in ordinea in care ele s-au succedat prin fata ochilor nostri in timpul calatoriei cu vaporul:















O alta "piesa" pentru "colectia de albastru":








































Farul Skinari:



















11 comentarii:

  1. Sa fi fost copil si sa fi putut ajunge acolo! Ce ma mai uitam la Ciresarii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma uitam la Ciresarii desi nu intelegeam prea bine ce faceau copiii aia pe acolo! :-)

      Ștergere
  2. Foarte interesante. Cred ca e tare fain sa intri si in ele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cred dar n-am intrat, le-am putut admira doar de la oarece distanta. :-(

      Ștergere
  3. Vulpita cred ca mi-ar fi frica sa intru in pestera... brrr!!!
    Nu stiu combinatia apa/vagauna nu îmi place, mie îmi este frica de apa. nu stiu sa înot!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Combinatia apa/vagauna, in principiu, si pe mine ma inspaimanta. Aici, insa, nu era cazul, cu o barcuta lucrurile erau destul de sigure, nu prea avea ce sa se intample.
      Mie mi-ar fi placut sa intru prin ele, sa vad jocurile de culori ale apei.

      Ștergere
  4. Minunate locuri ai vazut Vulpita! Mirajul apei sigur ca ar vraji pe oricine!
    Multumesc ca impartasesti cu noi aceste frumuseti!
    Seara placuta si o saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, frumoase locuri!
      Cu mare placere!
      Toate cele bune si pentru tine, draga Melly!

      Ștergere
  5. Marea aia albastra e fantastica!

    RăspundețiȘtergere
  6. Excepțional tot ce ai scris și fotografiat. Am citit informațiile despre Zakinthos și pe " dungă " Îmi vor fi de folos în 26 august 1 septembrie când voi fi acolo Încă o dată FELICITĂRI!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Allungamento del pene naturale ed effettivo.

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: