luni, 2 august 2021

Dana Resort**** in Statiunea Venus - cosmar pe litoral!

... sau "Cum sa te imbolnavesti de nervi (si nu numai) la malul marii"

... pe litoralul romanesc, din pacate!

Apus de soare pe balta Mangalia,
 vis-a-vis de plaja dintre Venus si Saturn

Perioada 18 - 21 iulie 2021, cazare rezervata direct la hotel (de data aceasta pretul obtinut direct de la reprezentantii hotelului - am comunicat cu ei prin telefon, respectiv prin e-mail - a fost mai bun decat cel pe care l-as fi obtinut pe Booking.com, cu toate reducerile de fidelitate pe care mi le acorda site-ul).

Pret: 1907 lei pentru cazare (include si taxa de statiune de 5 lei/zi/adult), la care se adauga 30 lei pentru parcare. Suma pentru cazare includea si cate 100 lei/zi/camera (total 300 lei) pe care trebuia sa-i cheltuim la restaurantul resortului. Cand am facut check-out-ul mi s-a spus ca noi am avut "pensiune completa"!!

Cei care mai trec pe aici au observat, probabil, ca articolele mele nu sunt despre critici aduse locurilor vizitate sau unitatilor de cazare, fiind scrise intr-o nota pe cat posibil realista dar pozitiva.

De data aceasta, sunt nevoita sa-mi exprim nemultumirea fata de o unitate de cazare, cata vreme neajunsurile au fost de natura sa-mi dea peste cap planurile intr-o maniera destul de urata. Si nu pe bani putini!

Motivul cel mai important pentru care am rezervat la Dana Resort din statiunea Venus a fost acela ca pe site-ul lor promiteau ca au plaja proprie, umbrela si sezlongurile fiind asigurate. Calatorind cu un copil de 2 ani si un pic, acest aspect era important.

Plaja de la "Dana" era, insa, sub orice critica, o mizerie, focar de infectie! Ar trebui inchisa urgent! Si nu exagerez! Pe plaja nu era nisip ci namol negru ca la Techirghiol, apa era, de asemena, neagra si mai avea si o multime de alge si alte mizerii prin ea. Despre miros, ce sa mai zic!  Am fugit imediat, plina de nervi asa ca nu am apucat sa fac vreo fotografie. Si nici nu m-am intors acolo ca sa fac poze, desi poate ar fi trebuit. Asa ca nu aveti decat sa ma credeti pe cuvant. Mai ales daca va spun ca, odata intorsi la hotel, receptionera a recunoscut imediat ca au cunostinta despre starea nepotrivita a plajei si ca, in compensare, ne ofera 15 lei/zi/camera! Jenant!

Desigur ca suma de 15 lei nu era oferita tuturor clientilor resortului, care platisera pachet de cazare cu plaja inclusa, ci DOAR celor ce faceau reclamatie!

Asadar, pe site-ul sau, Dana Resort promite marea cu sarea (chiar la modul la propriu), insa, odata prinsi cu mata in sac, reprezentantii sai te mangaie usor pe cap cu cativa banuti sa-ti iei un suc sa te racoresti, sa-ti treaca nervii!

Asa ca, ce am vrut sa evit, s-a intamplat: a trebuit sa cautam o plaja cat de cat buna, loc de parcare la plaja (pentru ca a trebuit sa mergem cu masina), sa caram umbrela si tot arsenalul de prosoape, jucarii de scormonit in nisip ... N-am mai avut niciun chef sa scot camera foto din husa ei, in toata peroiada am facut poze doar cu telefonul.

Norocul nostru a fost plaja dintre Venus si Saturn, aflata destul de aproape, si faptul ca, asa, intr-o doara, careseram dupa noi si umbrela de plaja. A fost ok pana la urma, am valorificat sederea la mare, copila s-a jucat in nisip si s-a balacit in mare. Insa asta trebuia sa se intample pe plaja de la "Dana", ca doar d'aia le dadusem atatia bani.

Ia uitati ce poze are pe site "Dana Resort"! Pe mine cu astea m-au pacalit! (posibil si pe multi altii!) Diferenta fata de ce am gasit noi acolo este imensa! Daca stiam cum arata plaja in realitate, cu siguranta nu rezervam la ei. Cred ca resortul isi atrage o buna parte a clientilor prin aceasta reclama mincinoasa privind plaja.

Cei "cativa pasi" pana la plaja sunt cam 400m!

Pe plaja dintre Venus si Saturn

Continui cu neajunsurile, ca tot sunt la aceasta sectiune (daca nu ar fi fost problema cu plaja, celelalte neajunsuri ar fi fost trecute cu vederea):

Parcarea: se plateste 15 lei/zi. Si asta nu ar fi fost cea mai mare problema ci faptul ca numarul locurilor de parcare este mult mai mic decat numarul camerelor din resort (cam jumatate, am estimat eu). Asa ca, daca ai noroc, prinzi un loc, daca nu, te descurci pe unde stii, in plin sezon estival, prin arsita verii cu copilu' de maunta! Macar, in privinta acestui aspect, au fost sinceri pe site! Noua ne-au dat a doua zi un loc de parcare, probabil pentru ca am facut scandal pentru plaja si nu mai vroiau si pentru parcare, pentru ca ne-au dat locul pentru persoane cu dizabilitati.

Check in-ul: nu imi amintesc sa mi se mai fi cerut in alta parte sa achit contravaloarea sederii inainte de a mi se inmana cheile camerei! Si au sarit si cu niste bratarici din acelea de care se folosesc la all inclusive!! Penibil! M-am gandit ca le folosesc pentru a identifica turistii pe plaja lor insa nici macar pentru asta nu erau de vreme ce ne-au spus de la receptie ca pe plaja lor nu putem avea acces decat cu biletel de la receptie. Iaca si maretul biletel:

Camera: am rezervat si platit camera pentru 3 persoane: 2 adulti si 1 copil de 2 ani. Am primit o camera extrem de mica cu un pat ce avea DOAR 2 PERNE!! Adica pt copil doar au luat bani in plus dar nu au oferit nimic pt comfortul copilului, nici macar perna!! Sunt curioasa daca inchiriam pentru doar 2 persoane, primeam o cutie de chibrituri, daca pt 3 am primit-o pe aceasta?!

Numai putin, vorbesc la receptie!

Vaaaleleuu, astia chiar nu mai au perne!

Odihna: au o gradina superba si la 6.30 dimineata gradinarii puneau tara la cale sub geamul nostru! De vis! Acasa nu ma trezesc la 6.30!! In timpul pranzului te odihnesti daca ai noroc ca personalul de serviciu/intretinere sa nu aibe chestiuni arzatoare de discutat la usa ta!!

Piscinele: una maricica dar destinata, probabil, inotatorilor olimpici (3,2m adancime). Lumea se inghesuie sa se tina de barele de langa treptele de intrare. Alta, pt copii, un lighean total neincapator pentru cati copii vin aici, si asta foarte adanca pentru inaltimea copiilor (1m, parca)! Seara, apa din piscina mica era exrem de murdara din cauza numarului mult prea mare de copii fata de volumul mic de apa.

Baia: faptul ca era foarte mica nu a fost principala problema ci lipsa etajerelor si a suprafetelor unde sa-ti poti pune obiectele de igiena personala! Esti nevoit sa-ti pui samponul pe capacul de toaleta!

Am cam terminat cu minusurile. Din fericire resortul are si plusuri care nu trebuie neglijate. Gradina este superba, mancarea de la restaurantul lor este buna si la preturi ok (totusi, ar putea sa achizitioneze, si ei, niste lingurite de inox ca numai din plastic ne-au dat, inclusiv la profiterol), personalul foarte amabil, curatenia se face la standarde civilizate, loc de joaca dragut pentru copii.

Fonfleuri si gonfleuri de Master Chef,
 servite cu sublime lingurite din plastic!
Dincolo de ironie, profiterolul a fost foarte bun,
cu inghetata de fistic

Desi mi-a placut foarte mult gradina de la "Dana", nu pentru asta am rezervat la ei (gradina botanica avem si la Bucuresti), dupa cum am aratat, motivul esential a fost mult laudata lor plaja mizerabila.

Cu toate ca nu o sa revin la Dana Resort, nu pot sa afirm ca este o locatie chiar de ocolit. Datorita proximitatii cu plaja dintre Venus si Saturn, plaja care mie mi-a placut foarte mult, ar merita o sedere la "Dana" daca s-ar obtine un pret corect fata de ceea ce ofera ei in realitate.

De statiunea Venus, ce sa zic: mizerie, mizerie si iar mizerie! ...Si nu-mi place deloc sa o spun!

Albumul cu toate pozele: https://photos.google.com/album/AF1QipPAj-vnGP4H-fwAUdTh-G2XaSqm3JLZ-nUcljpn

Va astept sa vizitati si alte pagini ale blogului:
Intrarea pe domeniul resortului

Privelistea de la fereastra camerei 16

Usa camerei avea oglinda si pe afara si pe dinauntru 😜

Doua paie la trei magari! Doua perne la trei persoane!