luni, 29 iulie 2019

Atrium by the Beach, fostul hotel Blaxy - Neptun / 23 August

...pentru noi, prima vacanta in 3:
3 zile la mare, la 3 luni si 3 zile :-)
23 - 26 iulie 2019

Vacanta rezervata prin agentia "Amaryllis Tour" in data de 05.07.2019, a costat 2.094 lei (din motive obiective, anul acesta am fost nevoiti sa ne planificam vacanta in ultimul moment, de aici si pretul ei mare)

Atrium by the Beach este un hetel nou (vreo 3-4 ani cred ca are) situat la nord de Neptun, in apropierea plajei de la 23 August.
Proiectat ca hotel de 5 stele, in prezent are 4 insa eu i-as da cam 3 si jumatate.
Dupa ce am citit review-urile de pe internet (site-ul "Am fost acolo" si alte cateva pagini de pe net), am fost pe punctul de a anula rezervarea, asa de rau e prezentat in mediul on-line.
Pe "Booking.com" are nota 7,4 insa eu cred ca merita un pic mai mult, un 8, 8 si ceva.

Ce mi-a placut la acest hotel care functioneaza in regim all inclusive:
- locatia minunata intre mare si lacul Tatlageac, unde soarele rasare din mare si apune in lac,
- camera mare, curata, cu mobilier nou si modern,
- paduricea de conifere prin care se trece in drumul catre plaja,
- plaja lata si nu foarte aglomerata,
- atmosfera de la amfiteatru unde in fiecare seara se tin spectacole, uneori cu artisti foarte valorosi,
- interventia mai mult decat prompta a instalatorului cand am reclamat ca scurgerea de la baie este infundata,
- personalul era amabil si se straduia sa-si faca treaba cat mai bine (desi se vedea cu usurinta ca nu era instruit asa cum ar fi trebuit),
- mancarea a fost ok chiar daca, pentru un resort all inclusive de 4 stele, era, clar, nevoie de un pic mai mult rafinament,
- ca proprietarii hotelului au angajat un om care sa vegheze ca turistii care traverseaza calea ferata catre plaja si inapoi sa nu fie antrenati in vreun accident de tren,
- zumba aerobic pe plaja, zilnic,
- ca din camera de la etajul 5, cu vedere la mare, am putut admira in fiecare zi cate un rasarit minunat,
- parcarea spatioasa, suficient de mare pentru masinile tuturor turistilor. Parcarea avea, totusi, un neajuns important: nu era asfaltata ci doar pietruita, lucru care nu prea merge la 4 stele,

Ce nu mi-a placut:
- check-in-ul se face la ora 18 (turistii isi incep, totusi, sederea la hotel incepand cu masa de pranz care este intre 13 si 14.30),
- prea putina vegetatie in zonele din jurul hotelului si al piscinelor, ceea ce face ca turistii sa beneficieze de prea putina umbra in zona (exista niste pomisori insa sunt proaspat plantati si sunt foarte mici, nu pot oferi inca umbra),
- aproape toate finisajele hotelului lasa de dorit, mie mi-au facut impresia ca bugetul alocat s-a terminat cu mult inainte de finalizarea lucrarilor iar finisajele au fost facute cu bani putini si materiale ieftine,
- intrarea in hotel, mai mult decat neatragatoare,
- cum arata barul de pe plaja,
- custile de la minizoo, cam austere si neingrijie (cu toate astea, animalele erau frumoase si aratau bine),
- unii dintre oaspetii hotelului care au facut sa apara guma de mestecat pe mocheta din hol, intr-un loc in care, cu o zi inainte, nu era, care isi tineau copiii sa faca caca pe iarba din fata restaurantului in loc sa-i invete cu olita sau toaleta, care faceau taraboi mare la receptie ca trebuie sa mearga cineva la ei in camera sa curete wc-ul de mizeria facuta de ei insisi. Daca unii ca acestia au scris review-urile ce se gasesc pe net despre acest hotel, atunci lucrurile se cam explica,

Cum nu suntem genul "carcotasi" si cum nu mergem in vacanta ca sa vanam neajunsurile locului de cazare sau ale locatiei, noi ne-am simtit bine la "Atrium by the Beach" si nu excludem posibilitatea de a reveni acolo.
Cine vine aici ca sa manance si sa bea non stop la "all inclusive", probabil va fi un pic dezamagit.

Pntru ca parerile mele contin, cu siguranta, o doza de subiectivism, pun mai jos link-urile catre albumele cu multele poze pe care le-am facut cu ocazia sederii la Atrium, in ideea ca acestea ii vor ajuta mai bine pe cei interesati, sa-si faca o parere cat mai corecta despre locatie.

Hotelul Atrium by the Beach, Neptun - 23 Agust:

Plaja de la Atrium by the Beach

Rasarituri la Atrium by the Beach

Cam asta a fost la Hotel Atrium, va astept sa vizitati si alte pagini ale blogului:

Pazitorul de trenuri :-)

Drumul de la plaja la hotel

Zumba aerobic pe plaja hotelului Atrium by the Beach

Ea este Dana, ... colega mea
stiti melodia! :-)

Soarele rasare din mare ...

... si apune in lac, Lacul Tatlageac

Initial, pe covor fusesera 5 stelute, se poate observa ca cele doua
din laterale au fost decupate si lipita mocheta simpla :-)

1. Ai fost din nou generoasă cu descrierile și cu fotografiile. Personal, ca unul care am stat în cămin în vremuri demult apuse, nu pot face recenzii negative decât în cazuri flagrante, mă pot obișnui în locuri ce nu se ridică, conform scriptelor, la nivelul celor afișate în anumite spații. E drept, când plătești, și nu puțin, trebuie să ai pretenții, dar nu exagerate, nu cred să fie vreun patron de hotel care în mod voit să lase anumite lucruri în stare de nefuncționare, cu atât mai mult cu cât cu greu se pot găsi azi angajați care să facă totul ca la carte.
    Anul ăsta și noi plecăm pe fugă, bine, la noi asta e tradiție :)), dar am ales Mera (Mangalia), chit că zisesem să nu mai mergem pe litoralul nostru.
    În fine, de la anul, după ce fiică-mea devine majoră, s-ar putea să ne facem altfel planurile, e clar că ea nu va mai veni cu noi, mai ales că are destulă experiență, singură, peste hotare, în niște tabere multinaționale organizate de liceu. Mai precis, intrăm în rândul celor bătrâni.
    Mi-ar plăcea să merg și-n locul prezentat de tine în postare, pare retras de gălăgia infernală a stațiunilor Mamaia, Eforie și Costinești.
    Vară cu senin și bucurie vă doresc!

1. Va multumesc pentru interesul manifestat pentru postarile mele!
      Nu intentionez, in n iciun caz, sa fac vreo recenzie negativa, cel putin in cazul de fata am incercat sa prezint lucrurile cat mai obiectiv, sa dau cat mai multe informatii si sa public cat mai multe imagini pentru a-i ajuta pei cei interesati de hotel sa-si faca o imagine cat mai corecta despre locatie astfel incat sa poata horari cat mai corect daca este ceea ce isi dorec. Asta intrucat, dupa cum am aratat si in articol, recenziile pe care le-am gasit eu pe internet erau, in marea lor majoritate, foarte proaste, iar la fata locului am avut sa constatam ca lucrurile nu erau chiar asa.
      Sunt impresionata sa aflu ca aveti o fiica asa de mare, mai ales ca, din cate imi dau seama, suntem cam apropiati de varsta iar puiul meu are doar 3 luni! Nu e cazul sa va ganditi inca la randul celor batrani, dupa cum am zis, unii de-abia de acum se apuca de crescut bebelusi! :-)
      Toate cele bune va doresc si eu, cu drag!

2. Am noroc că fiică-mea a venit la 7 ani după nuntă, altfel, acum, puteam fi chiar bunic, că am colegi de generație în această postură. :D Și da, suntem apropiați ca vârstă, mai ales că nu există bătrânețe, doar tinerețe de mai multe vârste. :))
      Și clar, un copil mic aduce senin și putere într-o casă, cred că vă simțiți ca la 20 de ani, și-i tare minunat. Vă fericesc!

2. Ca de obicei la subiect. Mi-a placut sa citesc blogul si sa ma teleportez in statiune:-)

1. Multumesc frumos, anonimule! Dar cine esti, ca nu m-am prins!

3. Rasaritul ca Rasaritul... dar puiul mic bate rasaritul��

1. Multumesc, Cora! Pentru noi, puiul mic bate tot!
      Salutari si numai bine!

4. nu am fost anul acesta deloc in Neptun, vara este tare greu sa pleci din Constanta inspre statiuni, renunti!

Condica de sugestii si reclamatii: