joi, 23 februarie 2017

JURNALUL UNUI PUSTI DE-A VI-A

Astazi am bucuria sa va fac cunostinta cu un tanar caruia ii place sa scrie si care viseaza sa devina un mare scriitor ale carui carti sa fie traduse si citite in lumea intreaga. Se numeste Robert si are 9 ani. Desi scrie despre un baiat din clasa a VI-a, Robert este doar in clasa a II-a. In cele ce urmeaza o sa puteti citi primele capitole ale lucrarii lui de debut. Se numeste "Jurnalul unui pusti de-a VI-a". 
In aceasta lucrare, Robert nu numai ca ne povesteste pataniile sale, dar ni le si ilustreaza cu imagini realizate tot de el.
Sa-i uram succes si spor la scris in continuare!


















VA URMA!

Aprilie 2017:












Cred ca sunteti de acord cu mine ca Robert merita cat mai multe mesaje de sustinere!

VA URMA!

14 comentarii:

  1. Bravo, Robert! Mi-a placut foarte mult! Astept continuarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merită susţinut, da, prea puţini copii din ziua de azi au pasiunea scrisului. Altfel, parcă mă văd pe mine acum mai bine de 30 de ai, caligrafie care lăsa de dorit, dar poftă de înşirat poveşti cum nu găseai oriunde. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumim pentru incurajari! Acestea o sa-l motiveze pe Robert sa scrie din ce in ce mai bine! :-)

      Ștergere
  3. Eu nu am inteles de ce coada de la cismea era pana in Turcia. Sper sa ne spui in capitolele urmatoare. Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt mama tanarului scriitor si ma bucur sa vad ca e apreciat. O sa-l intreb de ce coada era pana in Turcia (cu t mic??!!). Scuzati-i stangaciile, e la inceput. Se va bucura ca a fost publicat si va continua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca evolutia va fi cat se poate de buna! Greselile se indreapta, sunt inerente celor ce muncesc! :-)

      Ștergere
  5. Am citit tot-tot si, sincer, mi-a placut foarte mult. Sunt cele mai bune pagini pe care le-am citit in ultima vreme. Si balonul care s-a dus la Dumnezeu... m-a dat gata! Aștept cu sufletul la gura să văd ce se mai intamplă la scrimă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne ajuta! Asteptam si alte minunatii!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, Ioana! Eu cred ca Robert o sa continue povestile sale cu aventuri inedite. :-)

      Ștergere
  7. Multumim pentru comentariile voastre care l-au incurajat sa scrie in continuare. Mi-a zis ca "incearca sa fie amuzant" si in scris si in viata. Astazi a avut un nou antrenament la scrima si vom afla ce s-a mai intamplat.Robert merge si la "Matemania", dar vad ca nu i s-a parut suficient de interesant sa scrie despre asta. Speram ca o sa-l inspire mai mult in viitor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult combinatia dintre text si imagini, destul de sugestive.
    Spor la scris, Robert! Daca asta este drumul, tot inainte!!!
    Astept continuarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari tanarului scriitor! Ca sa pot urmari cum se cuvine povestea, am renuntat la mobil si am trecut pe calculator, ceea ce nu e usor cu un nazdravan propriu care alearga tot timpul��! Asteptam noi creatii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma alatur si eu felicitandu-l pe autor...Da, stiu ca poate e putin cam tarziu, dar ocupat fiind am dat peste postare azi.

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: