vineri, 14 martie 2014

12 Martie la Toronto (Toronto, March 12th)

Cam asa a aratat vremea ieri la Toronto, in plina luna martie. A nins viscolit aproape toata ziua.
Astazi la ora 6.30 de dimineata erau -18 grade. Ce-i drept, temperaturile au fost in crestere pe tot parcursul zilei astfel ca, pe seara erau -9 grade.
Captura de ecran din poza nr. 8 am luat-o pe la 9.30 cand temperatura crescuse un pic si ajunsese la -15 grade.
Interesant este ca, cu o zi inainte, am avut o zi autentica de primavara, cu +11 grade si ceva soare.
Da' vine ea primavara, stiu eu sigur! Si primavara la Toronto e asa de frumoasa...!










Turturi pe balustrada balconului

Cartierul din fata blocului meu, 
sub asediul zapezii! :-)

Nici prin downtown vremea nu era mai grozava! 



La mine in cartier:





Update: 
Azi, 17 martie la ora 6:25 de dimineata, aveam -17 grade! Sper din tot sufletul ca maine, 18 martie, nu vor fi -18!! :-)

16 comentarii:

  1. Brrrrr! N-as mai vrea sa ninga! Iarna in fotografii insa, imi place, iar fotografiile tale sunt frumoase!
    O zi calduroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa, in fotografii si mie mi-e tare drag de ea! :-)
      Pozele astea nu stiu cat de grozave sunt, le-am facut cu telefonul in timp ce eram in drum spre ale mele. Am vrut sa am si eu niste imagini cu ce poate aduce vremea in Toronto la jumatea lui martie.
      Se pare, insa, ca iarna asta e destul de atipica, locuitorii cu vechime ai orasului spun ca, in general, iernile nu sunt chiar asa grele cum a fost (si inca este :-)) asta.
      O zi frumoasa si tie, draga Ileana!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :-)))
      Iarna asta ne-a (as putea sa scriu "nea" ca e in ton cu imaginile :-)) servit la momente din astea ...!

      Ștergere
  3. N-am avut iarna la Londra, nici macar un fulg, insa nici nu mi-e dor. Fotografiile tale ma duc cu gandul la Craciun, superbe chiar si cu telefonul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si iarna are farmecul ei, cu siguranta! Mie imi place de ea asa, cam cat sa fie o data la doua veri! :-)

      Ștergere
  4. Incredibil! wow... ce clima aveti! eu astazi am lucrat în gradina îmbracata în costumul de baie. La ora 14 au fost 20°C - la umbra!
    Noptile sunt înca reci, la ora 6 azi dimineata am avut -2°C... primavara europeana :) Zilele sunt lunigi - acum e ora 18:40 si soarele abia a apus. Am avut o zi spelndida!
    Când vad fotografiile prezentate de tine aici, ma ia cu dardaitul :))) Ce tare bate vântul! noi nici macar asta iarna nu am avut parte de asemenea vreme! Mai sub -10°C nici nu-mi mai amintesc sa fi fost în ultimii trei ani!
    Of... La noi imediat infloresc magnoliile. Ghioceii si brândusele sunt pe trecute. Acum au inceput sa se deschida narcisele si zambilele. Copacii au inceput a avea vârfurile crengilor verzi...
    Sper ca si la voi sa vina in curand primavara! te pup. Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si aici s-a marit ziua, s-a dat si ora inainte, chiar, insa tot e frig. Azi e mai bine, acum e ora 2 p.m. si avem 6 grade.
      Ma bucur ca voi aveti vreme buna, o sa vina si aici, cu siguranta! Si atunci o sa va rasfat si eu cu imagini frumoase din primavara toronteza! :-)
      Te pup si eu, draga Carmen! Sa ai un weekend asa cum ti-l doresti!

      Ștergere
  5. Frig-frig, dar frumusetea imaginilor n-o pot nega. :)
    Minunat sfarsitul de saptamana sa-l petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca e destul de fotogenica, Doamna Iarna! :-)
      Toate cele bune si tie, draga Diana!

      Ștergere
  6. Sper ca va veni primavara si la tine, ca la noi se joaca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur o sa vina, n-are cum altfel!
      Astazi, deja e mult mai bine, din zapada aceea n-a mai ramas mare lucru. Maine si luni o sa mai fie temperaturi in jur de -15 grade insa dupa aceea o sa urce pe la -2 si o sa ramana pe acolo pana pe la sfarsitul lunii.
      Toate cele bune pentru bunica de la Targoviste! :-)

      Ștergere
  7. Vulpiţă, ştiu ăştia ceva, că tu ai fi adaptată la frig? :)
    Căldură în suflet şi zâmbet pe faţă, Zgribulici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt o vulpe polara da' tre' sa ma adaptez ca n-am incotro :-)
      Multumesc, Irina! Toate cele bune si tie!

      Ștergere
  8. brrr! cumplită vreme e şi pe la tine! la mine vremea este schimbătoare dar bine că nu a mai venit zăpadă! ieri am lucrat în grădină în tricou cu mânecă scurtă şi azi a bătut un vânt rece şi e frig - nu prea am ieşit pe afară! sper să ajungă şi la tine o vreme mai caldă ! cu drag, îţi doresc o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum avem -12 grade, maine, de asemenea, vom avea frig, cu -17 in zori, insa, de marti asteptam si noi temperaturi spre -2/+3 grade.
      Salutari si ganduri bune de la Toronto pentru Micuta Japoneza! :-)

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: