sâmbătă, 9 iunie 2018

Cazare in Sibiu: Noblesse Boutique Resort Hotel

La cateva minute pe jos de centrul istoric al Sibiului, acest hotel-boutique de 5 stele (cam 4, dupa parerea mea) ofera conditii civilizate de cazare. Dotari de calitate si bun gust, personal amabil, mic dejun bun, cusururi nu prea am identificat. O camera micuta la mansarda, rezervata last minute pe Booking.com (unde are nota 9,5 din 10) a costat 288,22 lei/noapte, cu micul dejun inclus. N-am inteles de ce pe Booking mi-au confirmat rezervarea pentru 277 lei iar la hotel a trebuit sa platesc nitel mai mult (taxa de oras fiind doar 2,62 lei) dar nu imi mai bat capul acum, data viitoare cand ajung la receptia vreunui hotel, verific sumele pana la ultimul ban.
Data vizitei: 31 mai - 1 iunie 2018
Site-ul hotelului:
https://noblessehotel.ro/
Adresa: Sibiu, strada Blanarilor nr. 17
Setul cu toate pozele de la Noblesse Boutique Hotel:

















     



Un comentariu:

Condica de sugestii si reclamatii: