vineri, 14 august 2015

Vacanta in Lefkada, Grecia (Holidays in Lefkada, Greece)







Impresii de vacanta din insula Lefkada, Grecia: 1-10 august 2015

DRUMUL 
Distanta pana in Lefkada este de 1080 - 1100 km si se parcurge in aproximativ 14 ore, daca nu se fac opriri. Din Bucuresti, traseul trece prin urmatoarele orase mai importante:
Giurgiu
Ruse
Sofia
Sandanski (Bg)
Serres (Gr)
Salonic (Thessaloniki)
Ioannina
Lefkada (Levkas).

Costuri de drum:
- taxa pod Giurgiu - 13 Lei,
- vigneta pentru Bulgaria - 10 Leva/saptamana. Se poate lua din vama de la bulgari, imediat ce iesiti de pe pod. Se poate plati si in lei si cred ca si in Euro. Noi am avut nevoie pentru 2 saptamani si am platit in lei (60 lei).
- taxe autostrazi Grecia: 1,20 Euro, de 2 ori cate 2,40 Euro si alti 3 Euro aproape de Lefkada, cea din urma cred ca include si podul mobil catre insula.
- costuri cu combustibilul: in functie de masina. Cu o masina buna ca a noastra se poate obtine un consum mediu de 3,9 litri de motorina la suta de kilometri! ;-) Pprietenii stiu de ceee!!! :-))

La pod la Giurgu am stat vreo 2 ore pentru ca se fac lucrari de reabilitare a podului, pe partea romaneasca, lucrari ce se preconizeaza sa dureze cam pana in decembrie 2015. Asadar, cei care urmeaza sa treaca podul inainte de aceasta data, trebuie sa ia in calcul si asteptarea de la pod. Se lucreaza in ritm de melc, in stil specific romanesc, cat sa scoata din minti orice om normal care are asteptari la un serviciu de calitate pentru care i se cer bani.
Modul in care se fac lucrarile la podul de la Giurgiu impreuna cu felul in care arata vama Giurgiu (pe care o gasesc din ce in ce mai rau de fiecare data cand trec pe acolo) reprezinta o rusine pe obrazul Romaniei ca tara europeana. Pe scurt, vama arata ca dupa un razboi: semne rutiere aproape inexistente, drumuri desfundate, caini vagabonzi shilozi!
Si nu stiu cum se face dar cred ca podul e mai lung din Romania in Bulgaria decat din Bulgaria in Romania, de vreme ce, la dus am platit la romani 13 lei iar la intors, am platiti la bulgari doar 2 Euro!
De la Salonic spre Lefkada se merge o buna bucata de drum pe o autostra foarte buna, spectaculoasa prin zecile de tuneluri sapate prin munti, cel mai mare avand aproape 6 km!
Ultimul tunel, cel mai apropiat de insula, trece pe sub apa. Accesul pe insula se face pe un pod mobil, distanta dintre insula si continent fiind destul de mica. La anumite intervale de timp podul se ridica si isi schimba pozitia pentru a face loc cand autoturismelor, cand vapoarelor. La intoarcere am filmat podul schimbandu-si pozitia, o sa vedeti mai jos clipul.
Pozele pe care le-am facut in drum spre Lefkada, din mersul masini, cam strmbe, ce-i drept, le gasiti aici:

Vama Giurgiu






CAZAREA
Am avut cazare la KONAKI HOTEL in localitatea Lygia, in partea de NE a insulei. Pentru 7 nopti de cazare cu mic dejun (2-9 august 2015) am facut rezervare pe Booking.com cam cu o luna inainte si am platit 560 Euro.
Ne-a placut hotelul, ne-am simtit bine, singurul minus a fost ca internetul era nitelus cam slab.
Multe, multe poze de la Hotel Konaki, am adunat aici:
https://plus.google.com/photos/109064765414930426143/albums/6182156884158754929

Site-ul hotelului, aici:
http://www.hotelkonaki.com/












Ne jucam cu pisoiul cu clopotel, mascota hotelului :-)


PLAJA MILOS
Se afla in partea de NV a insulei. Este accesibila prin satul Agios Nikitas, pe un traseu care urca si apoi coboara muntele. Se poate ajunge si cu vaporul "Milos Expres" care face curse de pe plaja din Agios Nikitas la fiecare 20 de minute, pentru 6 Euro dus-intors. Daca alegeti sa mergeti pe jos, efortul va va fi rasplatit cu imagini superbe ale plajei vazuta de sus.
Pe plaja nu exista umbrelute si niciun bar sau toneta pentru apa sau gustari, asigurati-va asadar, ca aveti cu voi tot ce va trebuie, in special apa suficienta. Apa trebuie sa va ajunga si pentru drumul de intoarcere cand oboseala va fi accentuata de statul in soare pe plaja. Ideal ar fi sa aveti pantofiori usori de sport insa e ok si cu papucii de plaja daca sunteti atenti cum calcati.
Pozele cu plaja Milos le gasiti aici:









CASCADA DIMOSSARI
Se afla in apropierea satului Nidri, in partea central-estica a insulei. Este usor accesibila cu autoturismul, din satul Nidri exista indicatoare. In apropierea cascadei exista o parcare destul de incapatoare, un bar dragut construit la umba unui arbore si o mica taraba cu produse apicole si suvenire.
Intregul set de imagini pe care le-am facut la cascada si pe drumul catre ea si inapoi spre Nidri, il gasiti aici:


  
 






PLAJA PEFKOULIA
Se afla pe coasta de Vest a insulei, in partea de nord. Este usor accesibila de pe drumul principal ce inconjoara insula. 
Toate pozele cu plaja Pefkulia, aici:












PLAJA KATHISMA
Se afla tot pe coasta vestica a insulei, mai la sud de plaja Pefkoulia. Langa plaja exista o parcare mare, gratuita, si cateva cu plata. Plaja e dotata cu umbrelute, sezlonguri, dusuri, terase, restaurante. Pe pe toate plajele de pe coasta de vest a insulei pot fi admirate apusuri superbe. Noi am ales sa asteptam un apus pe plaja Kathisma.
Intregul set de poze de pe plaja Kathisma, aici:













De pe coasta de vest, inapoi la hotel in Lygia, in NE:




CROAZIERA LA INSULELE DIN IMPREJURIMI: KEFALONIA, ITHAKA, MEGANISI, SCORPIOS, SPARTI, SCORPIDI, MADOURI
Croaziera am rezervat-o de pe plaja, de la un agent al companiei NIDRI STAR I. A costat 15 Euro si am platit 5 euro agentului iar restul de 10 Euro, capitanului, a doua zi, inainte de imbarcare.


1. Vasul NIDRI STAR I  plecat din portul NIDRI (zona centrala a coastei de Est) la ora 10 a.m. fix, urmand sa fie inapoi acolo la ora 18.30. Ne-am intors, insa, pe la 19.15.
In prima parte a plimbarii am mers de-a lungul coastei de Est, pana in punctul cel mai sudic, la far, apoi am inceput sa mergem spre nord, pe coasta vestica. Am admirat plajele Porto Katsiki si Egremni (doua dintre cele 3 cele mai frumoase plaje de pe insula) iar pe Egremni am facut o oprire de o ora pentru balaceala.
Pozele din aceasta prima parte a corazierei, le-am adunat aici (albumul cuprinde si imagini de pe drumul din satul Lygia unde am avut cazare si pana in portul Nidri precum si cateva poze din Nidri):

Plaja Porto Katsiki, perla Lefkadei:










2. Croaziera a continuat spre Insula Kefalonia unde am admirat din vapor Portul Fiskardo. Era prevazuta aici o oprire insa s-a anulat, n-am inteles exact daca din cauza furtunii ce se apropia de acest port sau din cauza ca nu exista niciun loc liber in care nava noastra sa ancoreze. Pentru aceasta deviere de program am primit o portie de balaceala pe Golden Beach de pe insula Ithaka.
Pozele din a doua parte a croazierei, aici:






3. In a treia parte a calatoriei ne-am indreptat spre Insula Ithaka, ne-am balacit cam o ora pe Golden Beach, apoi ne-am indreptat spre Portul Frikes unde am avut cam 50 de minute la dispozitie sa le petrecem dupa plac.
Pozele din a treia parte a calatoriei: Insula Ithaka, aici:

Golden Beach pe insula Ithaka:













4. De pe insula Ithaka am plecat inapoi spre Lefkada noastra. In drum am admirat pestera Papanikolis, cele trei insule ale lui Aristotel Onasis: Scorpios, Scorpidi si Sparti, plajele de pe insula Meganisi precum si insula Madouri, cea pe care a locuit si creat unul dintre marii poeti greci, Aristotelis Valaoritis.
Ne-am reintors in portul Nidri si-am mai cascat nitel gura prin zona ca era tare dragut si animat.
Pozele din ultima parte a croazierei, aici:











 





Vulpitele care nu sunt cuminti, ajung prastie! 

ORASUL LEFKADA, capitala insulei
Este situat in Nordul insulei si pentru noi a fost destul de usor de ajuns la el dat fiind ca am avut cazare la vreo 5 km mai la sud, pe coasta estica. Tot plimbandu-ne prin zona turistica, am ajuns la un teatru de vara unde am intrat gratuit la un spectacol destul de dragut cu muzica din filme americane si melodii celebre grecesti interpretate de o soprana si doi tenori.
Pozele din orasul Lefkada, aici:






Asta micu' nu era nici mort, nici de plus, asa dormea el!


Momentul "Titanic"

PLAJA EGREMNI SI OCOLUL INSULEI CU MASINA
Pentru ca hotelul nostru era in NE-ul insulei iar plaja Egremni in SV, am avut ocazia sa facem ocolul insulei cu masina. Am plecat de la hotel din Lygia prin nord, am coborat apoi pe coasta de Vest pana la plaja Egremni iar la intoarcere am continuat spre sud si apoi am luat-o spre nord spre Nidri si apoi am continuat spre Lygia.
Drumurile in Lefkada sunt in mare parte inguste, sinuoase si abrupte insa ofera privelisti superbe.
Ca sa ajungi pe plaja Egremni trebuie sa cobori 350 de trepte insa merita, este una dintre cele mai frumoase plaje nu numai de pe insula ci chiar din Grecia! La intoarcere e un pic mai greu dupa o zi de soare si balaceala.
Pentru masina exista parcare platitia undeva in zona unde incep cele 350 de trepte insa se poate parca si un pic mai departe, pe marginea drumului, gratuit. La plecare pot fi ceva probleme daca te-a blocat cineva cu masina sau ai parcat in panta si trebuie sa intorci in drumul foarte ingust, marginit de prapastie.
Albumul cu pozele de pe plaja Egremeni si cele pe care le-am facut pe drumul in jurul insulei, aici:














PLAJA DIN AGIOS NIKITAS
Este situata tot pe coasta vestica si este usor accesibila din pitorescul sat Agios Nikitas. De pe aceasta plaja se poate lua barca expres pentru a ajunge la Plaja Milos. Costa 6 Euro dus-intors si se pleaca la fiecare 20 de minute.
Toate pozele de la Plaja din Agios Nikitas, le gasiti aici:












PORTUL SI SATUL DE VACANTA NIDRI
Este situat in zona centrala a coastei estice a insulei. Ziau este locul de plecare in croazierele catre insulele din imprejurimi iar seara este foarte animat datorita miilor de turisti care vin atrasi de restaurantele, terasele, barurile si magazinele de suvenire. 
Atmosfera este foarte placuta in Nidri in special seara. Nu ratati iaurtul inghetat, o delicatesa locala care noua ne-a fost recomandat de Dani de la "Jurnal de gradina". Ea ne-a recomandat firma Chillbox insa pana am gasit-o pe aceasta am incercat si de la alti producatori si ne-a placut foarte mult. Iaurtul grecesc, gros si cremos, usor indulcit, se baga in automatul de inghetata si apoi se serveste cu tot felul de topinguri, care mai de care mai apetisant: ciocolata, capsune, dulceturi, bombonele si cate si mai cate. Odata descoperit, ne luam de fiecare data cand treceam pe langa cate un magazin cu iaurt inghetat. Recomand!
De la Nidri am doua albume de fotografii. Le puteti vedea aici:

si aici:

Feribotul de Meganisi ira in Portul Nidri:




 







  






O masina adevarata, pentru oameni adevarati!! :-)


PLAJA PAVEZZO
Este singura plaja de pe coasta de Est pe care am facut plaja si mi-aplacut foarte mult. Se afla in zona satului Nikiana, numele si l-a luat de la cel al barului din apropiere.
Apa nu are culoarea asa de spectaculoasa asa cum este pe plajele din vest insa este foarte curata, creste trepat si e foarte lina, netulburata de curenti sau valuri. pe mal sunt pini la umbra carora se poate pacali un pic soarele parjolitor al Greciei.
Este potrivita si pentru familii cu copii. Singurul inconvenient este faptul ca nu are nisip fin ci pietricele insa lucrul asta e valabil cam pentru toate plajele din Lefkada si, in general din Grecia. Problema se rezolva rapid si ieftin cu niste pantofiori de innot care se gasesc la toate tarabele de suvenire de pe insula si nu costa mai mult de 10 Euro.  
Intregul set de poze de pe Plaja Pavezzo, aici:


Parcarea spatioasa si apropiata de plaja: 













PLAJA AGIOS IOANNIS
Se afla in partea de Nord a insulei, in apropiere de capitala Lefkada. Este preferata de kite-surf-eri datorita curentilor de aer.
Desi in Grecia, in general, plajele sunt curate, am gasit, nu departe de Plaja Agios Ioannis, o zona destul de murdara, cu multe gunoaie. Totusi, sunt semne ca lucrurile nu vor ramane asa, parapantistii greci au luat deja primele masuri. :-)
Pozele de pe plaja Agios Ioannis si de pe plaja cam murdarica, le gasiti la link-urile de mai jos:










PLAJA DIN LYGIA
Lygia este satul din NE-ul insulei unde am avut cazarea. In prima dupa amiaza am mers sa vedem cum e plaja de langa hotel. Nu e rea deloc, e o optiune buna atunci cand esti obosit si n-ai chef sa bati drumurile sinuase si inguste de pe insula pana la o plaja din vest.
Albumul cu pozele de pe plaja din Lygia, aici:







PLAJA DIN NORD, IN APROPIERE DE AGIOS IOANNIS
Din pacate, nu stiu cum se numeste aceasta plaja. Se afla in nordul insulei, in continuarea plajei Agios Ioannis si este o plaja amenajata cu umbrelute, sezlonguri, terase, potrivita, cred eu, pentru familii cu copii datorita nisipului mai fin decat pe majoritatea plajelor de pe insula si a faptului ca apa creste lent in adancime.
Pozele de pe aceasta plaja le gasiti aici:









PLAJA SKALA GIALOU
Se afla in partea de nord a insulei, pe latura de Vest. Este o plaja pe care n-am mai coborat din cauza ca la un moment dat, drumul asfaltat se termina si incepea unul pietros, in panta abrupta si cu o prapastie mare in dreapta, langa mare. Nestiind exact cat mai e pana jos si nici ce loc e acolo pentru a intoarce masina, am facut cale intoarsa. Sper ca numele este cel corect, n-am prea avut unde sa verific.
Am cateva poze de pe drumul spre aceasta plaja si cateva cu plaja vazuta de la inaltimea de la care ne-am intors. Le gasiti accesand link-ul de mai jos:










INAPOI SPRE CASA: DRUMUL DIN LEFKADA LA BUCURESTI
La intoarcere am avut de platit cam aceleasi taxe ca si la dus: taxele de autostrada la greci (3 euro, 2,40 Euro, 2,40 Euro si 1,20 Euro) si taxa de pod la bulgari, la Ruse, 2 Euro.
Despre drumul pana in Lefkada v-am mai povestit si la inceputul articolui. Dupa cum v-am promis atunci, o sa va arat filmuletul cu podul mobil ce leaga Lefkada de continet, surprins in actiune (spre norocul meu, cand s-a pus bariera, ne-a prins intr-un loc de unde am putut sa vad foarte bine cum se misca podul). La bariera cred ca am stat cam 20-25 de minute.
Restul de poze sunt de pe drumul din Lefkada pana la Sofia pentru ca de acolo am calatorit pe timp de noapte si nu am mai facut poze.
Daca e cineva curios sa vada cam cum e drumul spre Lefkada, gaseste in albumul de mai jos o multime de poze pe care le-am postat in ordinea in care le-am facut. Sunt poze facute din mersul masini, asa ca, la calitate, mai lasa de dorit.

Podul mobil in actiune:


Vaporase pe culoarul creat de podul mobil:












Cam asta a fost! Va astept sa vizitati si alte pagini ale blogului:

22 de comentarii:

  1. Minunate locuri, dragă Vulpiță. Abia aștept să revenim și noi în Grecia. Poate în anul viitor...

    Te invit să preiei o leapșă, dacă îți place: http://www.lecturirecenzate.ro/2015/08/leapsa-pe-blog-bloguri-noi-2/

    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Zina, Grecia e superba! Noi doar ce ne-am intors si de-abia asteptam sa mergem din nou!

      Multumesc pentru leapsa, esti tare draguta! Cred ca mi-ar placea insa nu prea mai am timp sa ma ocup de blog, din pacate, nu cred ca voi onora invitatia ta. :-(
      Toate cele bune iti doresc!

      Ștergere
    2. Nu e nicio supărare, Vulpiță!

      Numai bine și zile frumoase! ☺

      Ștergere
  2. La fix a venit această postare. Tocmai mă pregătesc pentru o vacanţă pe insula Lefkada. :)
    Însă până voi ajunge, am nişte întrebări. Spune-mi te rog, la cascada Dimossari se poate ajunge cu bicicleta? Observ din postarea ta că ai făcut o singură croazieră. La mine în catalog apar vreo 5 croaziere. ( 1. Croazieră insulele Ionice (25 euro). 2. Croazieră cu trei plaje ( 25 euro) 3. Odysseia cruise. 4. Croazieră Kefalonia - Ithaka. 5. Croazieră MS Christina ). Ce îmi recomanzi? Tu cum ai ales croaziera pe care ai făcut-o? Am văzut că toate sunt de o zi, cu ceva plaje, unele au inclus şi prânzul. Preţurile ajung până la 40 euro. Diferenţe destul de mari. Şi o ultimă întrebare: cum ţi s-a părut insula Lefkada faţă de Insula Zakynthos, plusuri şi minusuri? Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Buna alegere!
      - cred ca depinde de unde pleci catre cascada, din Nidri cred ca se poate,
      - croaziera am ales-o pentru ca mi s-a parut cea mai completa si accesibila ca pret. E cea mai mediatizata si cred ca si cea mai populara in randul turistilor. Am senzatia ca celelalte sunt cam variatiuni pe aceeasi tema, ramane sa-mi spui tu daca e asa. Asta mi-a placut, o recomand. N-as alege una doar pentru ca are pranzul inclus, diferenta de pret e considerabila insa, din ce am mai citit, se pare ca ce ofera ei de mancare nu merita pretul,
      - Lefkada mi-a placut mai mult pentru multitudinea de plaje cu apa turquoise de pe coasta de vest, chiar daca, multe dintre ele, destul de greu accesibile. Totusi, niciuna nu se ridica la spectaculozitatea plajei Navagio. Lefkada nu are tarmul atat de spectaculos ca Zakynthos, nu are relieful atat de sapat de ape, atat de multe pesteri cu apa aceea minunat colorata. Insula e mai stancoasa si cu relief mai accidentat decat Zakynthos. Lefkada are atat de multe plaje superbe incat cred ca e nevoie de mai multe vacante pentru a le descoperi pe toate.

      Ștergere
    2. Da, din Nidri vom pleca, aici am ales cazarea.
      Nu ştiu ce să zic. Din informţiile mele culese de pe divers forumuri, am înţeles că sunt diferite. Spre exemplu, Odysseia Cruise este recomandată pentru atamosfera de pe vas, unde se cântă, se dansează pe puntea vasului , iar pe parcurs căpitanul prezintă istoria locurilor vizitate. Am înţeles că este echivalentul croazierei din Skiathos cu vasul Elisabet Cruises condus de căpitanul Kostas şi familia sa. O croazieră foarte reuşită în opinia mea. Alţii, ca şi tine, recomandă croaziera celor 7 insule, cu toate că nu se fac popasuri decât pe vreo 3 din acestea. Ideea e că nu mă încântă cu nimic că la 500 de metri se vede o insulă, atâta timp cât nu se fac popasuri, dacă tot se laudă că se vizitează 7 insule. Da, ştiu că pe insulele lui Onasis nu se poate acosta. 
      Nici pe mine nu mă interesează în mod special prânzul. Sunt însă nelămurită pentru că am observat că până şi croazierele care costă 20 de euro au inclusă această masă. În plus, dacă opririle se fac în exclusivitate pe plaje pustii, sau în locuri mai puţin turistice, o masă este binevenită. Mă gândesc că pe orice plajă ai ajunge, dacă timpul alocat este de 40 de minute, e cam nasol să fugi în acest timp să-ţi cauţi de mâncare ( asta în cazul în care există posibilitatea să cumperi ceva). Ai pierde ce e mai frumos. Să nu uităm că aceste croaziere se întind pe durata unei zile, cred că acesta fiind şi motivul pentru care ei oferă o masă.
      Croaziera care costă 40 de euro la agenţie, dacă se cumpără direct din port preţul ei ajunge la 25 de euro. Aşa că, după preţ nu te poţi lua. Cu grecii trebuie să te tocmeşti ca să ajungi la un tarif real. Altfel rişti să plăteşti croaziere la super preţ doar pentru că eşti naiv.
      Deci plaja Navagio rămâne nr1. Nu ţin morţiş să vizitez toate plajele, nici nu aş putea. Dar aş vrea să ajung pe cele mai frumoase din vest pentru baie şi poze evident. Acum rămâne de văzut la faţa locului cum ne vom organiza plimbările. Deocamdată culeg informaţii. Ca să ştiu exact ce merită văzut.

      Ștergere
    3. Nidri este o locatie foarte buna pentru cazare. Ai multe agentii de turism acolo si poti sa le studiezi ofertele si sa vezi ce merita cu adevarat. Noi am stat in Lygia unde nu prea e cine stie ce activitale turistica, in afara de vile, pensiuni si o plaja destul de modesta, nu prea gasesti altceva. A fost bine, totusi, ca era aproape de Lefkada si ajungeam mai usor la plajele din NV.
      Am rezervat croaziera la baiatul care a venit pe plaja ca sa scutesc un drum pana la Nidri unde erau agentiile de turism (cam 12km de la Lygia la Nidri), plus timpul necesar.
      Am observat ca aceeasi croaziera era oferita si la 20 sau 25 de Euro si am intrebat de unde vine diferenta. Mi s-a spus ca, cu cat vasul poate transporta mai multe persoane, cu atat isi pot permite sa scoata un pret mai mic/persoana. Si, intr-adevar, in timp ce pe vasul Nidri Star I, cu care am fost eu, erau 400 de persoane, poate si mai bine, pe celelalte vase pe care le-am vazut pe traseu, se vedea clar ca sunt mai putine persoane. Si parca si conditiile de pe vasele mai mici erau un pic mai elegante. Deci si de aici poate veni diferenta de pret.
      E adevarat ca, desi se lauda cu 7 insule, in realitate, pe majoritatea dintre ele le vezi doar de pe vas! Totusi, plajele la care se fac opriri sunt foarte frumoase (mi-a placut mult Golden Beach de pe Ithaka) si, de asemenea, porturile in care ancoreaza sunt pitoresti. Noi trebuia sa oprim in Fiskardo, in Chefalonia insa am oprit in Frikes, in Ithaka si a fost foarte dragut. Fiskardo se spune ca este cam scump dar si ca are stradute mai pitoresti. Frikes e destul de mic, are cateva terase si magazine cu suvenire si cam atat, insa e dragut.
      insulele lui Onasis nu pot fi vizitate insa cei cu care am fost eu se laudau initial ca plimbarea include o oprire pentru balaceala pe una dintre aceste insule, cei drept pentru un timp destul de limitat. In cele din urma oprirea nu a mai avut loc, capitanul motivand ca din cauza furtunii care se apropia si a intarzierii in care ne aflam. Oricum, nu e mare lucru de vazut la aceste insule, din vapor nu se vede cine stie ce.
      Si pe Nidri Star I se putea manca, contra cost. Aveau souflaki facute pe vas, sandwich-uri, inghetata, apa, racoritoare. Nici eu nu am vrut sa-mi irosesc timpul pe care il aveam la dispozitie in Frikes pentru a manca la terasa, am preferat sa ma plimb si sa fac poze. M-am multumit cu un sandwich pe vas ca souflaki se terminase inca de la plaja anterioara :-) Parca 1,50 Euro a fost sandwich-ul, bunicel (cu fructele si alunele pe care le mai aveam la mine, a fost ok pana seara cand am ajuns la Nidri).
      Daaa, cu grecii trebuie sa negociezi, am invatat si noi asta! Uneori lasa destul de mult, daca nu, ceva, ceva tot mai lasa.
      O sa-ti placa Lefkada, sunt sigura, cel putin la fel de mult ca si Zakynthos. Eu nu le-a aseza intr-o ierarhie, fiecare este frumoasa pentru ceva anume, amandoua fiind destinatii in care mergi la sigur pentru o vacanta de neuitat!
      Succes cu documentarea, drum bun si vacanta minunata sa ai! Astept impresiile si pozele tale!
      Apropos, cand pleci?





      Ștergere
    4. Ştiu, tocmai de aceia am ales-o. Asta o să şi fac cum voi ajunge acolo. Plecarea este în 14 septembrie cu intrare la cazare în 15 septembrie. Am ales această perioadă în ideea că nu o să fie aşa aglomerat ca în restul sezonului, dar şi călduri mai plăcute, nu din astea ucigătoare cum sunt acum prin România.
      Mulţumesc pentru tot! O să vină şi poveştile dar şi pozele! Vreme bună să prindem! :)

      Ștergere
  3. Pisicuta mica este de culoare "calico" care se intalneste numai la femele. D-ale geneticii! :)) Foarte faine poze!

    RăspundețiȘtergere
  4. O vacanta de vis.Frumos si placut totul,de la prezentare la imagini.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vacanta frumoasa,cu imagini de neuitat.Felicitari si multe multumiri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa vacanta,felicitari si multe multumiri pentru pozele incantatoare ce le-ai realizat.

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc Vulpito, asa liniste mi-ai produs cu pozele astea...m-am odihnit si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Excelente imagini!
    Multumesc pentru calatorie!
    Un weekend frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai facut o documentare ca la carte :) Bravo ! Ma bucur ca ti-a placut Lefkada si daca mai vii, sa-mi dai de veste din timp, ca sa aranjam o intalnire de gradul trei, da ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Recuperez ceea ce am pierdut, ceea ce nu am vizionat, la timpul potrivit! Cum nu am ajuns nici o data pe aceste meleaguri, ma bucur sa aflu atatea prin intermediul capturilor facute...ai surprins, ca intotdeauna, atatea detalii, o placere sa le tot observi!
    Salutari cu drag si ma indrept spre urmatoarele postari...mai ales cu vremea asta, teribila, cand e atat de placut sa calatoresti confortabil, virtual! *_*
    Start bun in saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca treci pe la mine! Eu nu mai sunt asa de activa pe blogosfera dar nu ma plang, sunt bine!
      Am vazut ca si tu ai calatorit prin niste locuri foarte frumoase vara asta, cred ca a fost o vacanta reusita!
      Te imbratisez si iti urez si eu tie o saptamana frumoasa!

      Ștergere
  11. Salutare,
    la sfarsit de iunie intentionam sa plecam si noi, din Ploiesti, in Agios Nikitas, ne-am propus sa stam 10 nopti acolo + 2 nopti tranzit si la dus si la intors in Sandanski.Ca si date informative ar fi plecarea duminica 26 iunie si intoarcerea vineri 8 iulie.Suntem 2 adulti si 2 copii(7 si 13 ani).Daca mai e vreun amator poate lasa un mesaj aici sau poate imi scrie la mugurop@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Impresii nemuritoare.Revederea mi-a facut placere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Revazuta cu placere.Minunata vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  14. uau!!! foarte frumos!!! trebuie sa ajung si eu in Grecia!!!

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: