joi, 27 septembrie 2012

Albastru de Zakynthos (Zakynthos Blue)

Pentru terapie si nu numai ...
De data asat nu este de Voronet, este de Zakynthos.
Pentru ca nu am mai vazut nuante atat de minunate de albastru inainte de a ajunge in Zakynthos: albastru deschis, albastru inchis, albastru-verzui, albastru ca de cerneala, albastru transparent, albastru de azur, albastru de smarald, albastru mult si frumos, albastru nesfarsit:

For therapy and not only...
This time it's not about the Voronet Blue, it's about Zakynthos Blue.
Because I have never seen such wonderful shades of blue before: light blue, dark blue, aquamarine, ink-blue, clear blue, azure,  emerald-blue, much and beautiful blue, infinite blue:


































































































14 comentarii:

  1. Iubitorii de albastru au de unde alege:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Robert, albastru pe alese! :-)
      Toate cele bune iti doresc!

      Ștergere
  2. De la albastru pana la turquaz..... toate nuantele si culorile!
    Nu degeaba se spune ca traim pe planeta albastra!
    O zi frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au fascinat toate nuantele astea, de aceea s-a nascut si "colectia" asta de albastru.
      Numai bine si tie, draga Minnie!

      Ștergere
  3. chiarv terapie ! bine ai revenit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit, draga Coco! Ma bucur daca albastrul meu te-a ajutat sa-ti incepi ziua mai placut!

      Ștergere
  4. M-am scaldat in toate nuantele de albastru...prin intermediul fotografiilor tale :)! Frumoasa colectie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Experienta de la fata locului este inzecit mai intensa, ti-o recomand! :-)

      Ștergere
  5. Vă recomand un concurs interesant" Povesteşte-ne despre vacanţa ta". Cu premii foarte tentante :)) Mai multe detalii puteţi afla aici http://www.ghiduri-turistice.info/ghid-turistic-concurs-povestestene-despre-vacanta-ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant site-ul! Nu stiu daca am sa scriu dar, sigur, o sa mai trec pe acolo, mi-a placut! Merci, Cora! :-)

      Ștergere
  6. Minunat...de fapt acest montaj se încadreaza în categoria "no comment" - acele lucruri atât de speciale încât vorbele sunt de prisos!

    RăspundețiȘtergere
  7. o feerie de albastru...simt ca am deja ochii albastri...de i-as avea :)
    minunata postare...o sa adorm linistita...multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, ma bucur ca te simti deja de parca ai avea achii albastri! Daca vrei si verzi, cred ca pot sa fac o colectie cu pajisti minunate, stiu io niste locuri ... :-)
      Numai bine iti doresc!

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: