duminică, 17 septembrie 2017

Oktoberfest, Brasov 2017

Cand vine vorba de Oktoberfest, ma gandesc la Munchen, cand ma gandesc la Munchen, ma gandesc la Bavaria, si cand ma dandesc la Bavaria, nu pot sa nu ma gandesc la Carmen. :-)

Acest aticol este dedicat lui Carmen cu mesajul "Nu te-am uitat"!

La Brasov am fost sambata 16 septembrie 2017 sa ne bucuram si noi de festivalul care anul acesta s-a tinut in perioada 7-17 septembrie 2017.

Am facut special drumul de la Bucuresti la Brasov ca sa participam la sarbatoarea de inspiratie bavareza si trebuie sa recunosc ca ne-am temut un pic sa nu fim dezamagiti. Nu numai ca nu am fost dezamagiti, dar am fost placut impresionati de organizarea buna a evenimentului si de cat de multe elemente autentice au fost importate la Brasov de la originalul de la Munchen.























     

     



















 





















































Albumele cu toate pozele:
In drum spre Oktoberfest, prin Rucar-Bran, si inapoi la Bucuresti prin Predeal:

Oktoberfest Brasov 2017:

Gasiti pe blog si articole de la Festivalul Oktoberfest de la Munchen (locul unde isi are originea acest festival) precum si de la Festivalul Oktoberfest de la Kitchener-Waterloo din Canada, unde are loc festivalul Okoberfest cu cea mai mare desfasurare de forete dupa cel original de la Munchen:

Munchen: Oktoberfest, das Original!

Un pic de Oktoberfest canadian:


6 comentarii:

  1. Viata este frumoasa si felicitari pentru modul cum stii sa o traiesti.Multe multumiri pentru sansa ce ni-o dai sa admiram aceste impresii deosebit de documentate si expuse magistral.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e decorat totul și ce bine arată mâncarea! Varza aia cu ciolan... :))
    Și cortul acela mare, albastru, e tare fain! Probabil din cauza ornamentelor care atârnă din tavan, pe mine mă duce cu gândul la Crăciun (de care mi-e dor!)
    Multumesc pentru plimbarea pe care am facut-o prin intermediul fotografiilor tale! 😘

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos a fost acolo ! minunate imagini surprinse ! felicitări pentru fotografii !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim tare mult de plimbare si sustin ce ai zis despre Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da stiu ca s-a petrecut nu gluma! Nu as fi banuit o organizare atat de ampla!
    Cred ca a fost minunat! Iar pozele m-au facut si pe mine sa "gust" momentul.
    Multumesc mult!
    Un weekend frumos - frumos iti doresc, Vulpito!

    RăspundețiȘtergere
  6. Belíssima reportagem fotográfica do Festival!
    Adorei as imagens! Grata pela excelente partilha!
    Beijinhos
    Ana

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: