sâmbătă, 28 iunie 2014

Caraibe, insula Grenada: Port Louis Marina in capitata St. George's

Caribbean, Grenada Island: Port Louis Marina in the capital town of St. Georges

Este un sat maritim operat la cele mai inalte standarde internationale de catre Camper and Nicholsons Marinas si se afla intr-o laguna naturala, in cea mai calma zona de pe insula Grenada, in afara centurii de uragane. Cred ca v-am mai spus, insula Grenada se afla in zona de actiune a uraganelor Ivan si Emily.  


Fiind situat in imediata vecinatate a orasului istoric St. Georges, Portul Louis Marina a reprezentat ultima oprire in cadrul excursiei de sambata de dimineata pe care am facut-o pentru a vizita capitala insulei, excursie in cadrul careia am mai vizitat Fortul George, Piata de produse proaspete si articole de artizanat precum si cel mai mare mall de pe insula, Esplanade Mall (despre acesta din urma era sa uit, o sa va povestesc data viitoare).


Cuvantul de ordine in Port Louis Marina este luxul, zona contrastand puternic cu restul insulei. Pe langa iacht-urile si barcile de lux din port, in aceasta zona se afla vile si penthouse-uri superbe cu vedere spre laguna si spre apele marii Caraibilor.

Portul se lauda cu 390 de dane avand intre 10 si 90 de metri, cu paza asigurata 24 de ore din 24, cu posibilitatea achizitionarii directe de licente pentru 30 de ani, cu restaurante, baruri, magazine duty-free si facilitate bancare.


Datorita amplasarii in zona ferita de furia uraganelor, portul poate fi folosit tot timpul anului.
Setul intreg de poze din Portul Louis Marina, il gasiti aici:
Lista link-urilor tutuor postarilor despre vacanta pe insula Grenada, o gasiti aici:


Portul Louis Marina vazut de pe dealul Fortului George








Sa intram, deci! :-)

























In drum spre Port Louis Marina:








     


11 comentarii:

  1. Frumos loc! Imi place culoarea apei, a cerului... Nu stiu cum e pentru localnici, dar pentru turisti trebuie sa fie excelent! Pare ca totul e pregatit pentru distractie dar si pentru relaxare (sau invers) :)
    Si-mi place tare mult "turnul" acela alb care pare placat cu pietre de rau.
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un loc frumos, intr-adevar. Si mie mi-a placut turnul alb, in interiorul lui este un restaurant (n-am intrat dar cred ca era dragut).
      Numai bine iti doresc si eu tie, Diana!

      Ștergere
  2. portul acesta este minunat! fotografiile tale sunt superbe!
    am descoperit ca unul din cele trei steaguri arborate este al Germaniei ;) Banuiesc ca organizarea acestor porturi este asemanatoare cu cele din nordul Germaniei spre exemplu, despre care am un pic cunostinte - fratele sotului meu fiind membru al unei asemenea asociatii a navigatorilor amatori. Asociatia se finanteaza din chiriile pe care le platesc membrii pentru locul de ancorare, pentru paza si întretinerea zonei. Carucioarele acelea frumos aliniate, folosesc la transportul echipamentului sial bagajelor de la masina la ponton, deci la vas. Iubesc astfel de excursii :) de cate ori mergem la cumnati, facem neaparat o iesire cu vaporasul.
    Multumi pentru plimbare, draga Vulpita. Pupici si sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o amintire foarte frumoasa legata de o plimbare cu o barca cu motor in Germania dar nu in nord ci in Bavaria, pe lacul Tegernsee, nu departe de Munchen. Ne-a placut foarte mult!
      Te pup si eu, toate cele bune, Carmen, draga!

      Ștergere
  3. E bine sa poti face sute de poze, ai de unde alege. Frumoasa postare.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vreodata iti doresti vreo poza de pe blogul meu, simte-te liber sa-ti iei, m-as simti onorata sa stiu ca te-am inspirat!
      Ma bucur ca ti-a placut postarea, toate cele bune si tie!

      Ștergere
  4. Tare frumoase imaginile...mii de multumiri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere, draga Liliana! Ma bucur ca ti-au placut imaginile!

      Ștergere
  5. Sa nu pleci niciodata in Paradisul cerurilor (nici la o suta,ai treaba aici),de care nu avem certitudine ca ar exista.(nu sunt ateu,sunt credincioasa ortodox ).Tu l-ai descoperit pe Pamant si este o certitudine.Felicitari si cat mai multe calatorii.la fel de frumoase.Sper ,ca sotul sa nu fie gelos,ci fericit,ca toti ce-ti vad postarle,te indragesc.

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: