duminică, 13 aprilie 2014

La Toronto, natura revine, incet, incet, la viata!




Saptamana care tocmai s-a incheiat a fost prima din anul acesta in care la Toronto au fost numai temperaturi pozitive, inclusiv pe timpul noptii, dupa o iarna luuuunga si grea (unii spun ca a fost cea mai grea din ultimii 50 de ani!).
Am putut, in sfarsit sa iesim cu bicicletele pe trail! A fost super! In afara de faptul ca am fost uimiti de cat de multe distrugeri a facut "ploaia inghetata" din decembrie, cand, din cauza greutatii cantitatilor enorme de gheata care s-au asezat pe copaci, multi dintre acestia au cedat, nu am fost "intampinati" decat de lucruri frumoase: gastele s-au intors in oras si erau prezente pe lac, veveritele se jucau fericite prin copaci, primele floricele de primavara au scos curajoase capul spre soare, pomii au muguri mici dar care promit sa "explodeze" cat de curand si, cea mai frumoasa surpriza: o caprioara care nu s-a speriat de noi si a stat sa o pozam si filmam cat am vrut noi! :-)
Floricele din imaginile de mai jos sunt in special pentru Flori (Floarea-bunica), pentru soacra mea, pentru cumnatul meu, si, in general, pentru toti cititorii si cititoarele blogului meu, care poarta numele unei flori. Tuturor le urez un calduros: la multi ani!


























































































14 comentarii:

  1. La multi ani de Florii! o Duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru flori ! Fac cat un imens aranjament .Mare bucurie simti dupa o asemenea iarna prin parc cu animale ,pasari flori si copaci. Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere! :-) Sunt primele flori salbatice pe care le-am vazut anul acesta! A fost o bucurie imensa cand le-am vazut (stiam locul de anul trecut :-))!
      Cine stie ce iarna am avut avut anul acesta, poate sa inteleaga bucuria de a putea iesi din nou in nautura!
      Calde salutari de la Toronto!

      Ștergere
  3. îţi doresc o duminică plină de soare şi flori !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Toate cele bune si pentru tine, Micuta Japoneza! :-)

      Ștergere
  4. Sunt exceptionale fotografiile! Cateva mi-au retinut atentia in mod deosebit. In primul rand cea in care apare caprioara. :) Apoi copacii aceia golasi printre crengile carora se vede Soarele ca un ban de argint si ciotul care pare chip cioplit! Din pacate, PC-ul nu-mi permite sa vad si filmarile. :(

    Apa inghetata pe crengile arborilor, acum vreo doi ani, a reusit sa doboare un brad falnic dintr-un parculet. Un brad inalt cat un bloc cu patru etaje,cu tulpina groasa, de n-o cuprindeau bratele, si in care erau mai multe cuiburi... Poate ca nu s-ar fi prabusit daca amaratii (sa nu le spun altfel) care au amenajat niste alei in zona nu ii retezau radacinile puternice si extinse. A cazut intr-o noapte si n-a lovit pe nimeni (zona fiind foarte circulata) dar a mai distrus alti cativa copaci cu greutatea lui...

    Iti doresc o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut fotografiile, Diana!
      Caprioara a fost o mare si frumoasa surpriza, nu ma asteptam sa vad caprioare inca din prima zi in care am iesit pe trail anul acesta! A fost o iesire foarte frumoasa, parca totul in jurul meu era special si nu stiam ce sa fotografiez mai intai! :-)
      Buturuga aceea mi-a atras atentia si mie, mi s-a parut a fi un om batran si intelept care statea, cumva, pe ganduri. :-)
      O saptamana frumoasa si pentru tine!

      Ștergere
  5. Iti doresc ca pana de Paste sa înfloreasca o gramada de flori si sa înverzeasca pomii..... este totul prea gri! ")
    Dar caprioara este o frumusete! :))
    Numai bine Vulpita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare Minnie! Cred, totusi, ca prea multe nu se vor schimba pana saptamana viitoare insa noi suntem incantati si de decorul acesta! Daca ai stii cat de fericiti suntem ca am scapat de temeperaturile negative si de muntii de zapada...! De acum, sigur, totul va fi din ce in ce mai frumos!
      Caprioara, era, intr-adevar, o draguta, asa slabuta si vizibil incercata de iarna grea!
      Mie mi-au placut si gastele de lac, si veveritele si iepurasul (pe asta astazi l-am "vanat" si l-am adaugat la setul de imagini) :-)
      Sa ai o saptamana buna!

      Ștergere
  6. Wow, ce frumos e totul acolo, e plin de animalute care mai de care mai dragalase, am vazut si un iepuras. Superb totul. O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acum ar trebui sa se faca din ce in ce mai frumos insa Baba Iarna nu se lasa deloc dusa de pe aici! :-)
      Toate cele bune si tie, Zana Buna!

      Ștergere
  7. Inca o adnotare: peisajele aratate - ma fac sa visez la o plimbare lunga pe carari de munte!! Sper sa vina ocazia (m-as incumeta chiar sa si pedalez!)... asa instanturi sugestive, incat nu pot sa nu apreciez...cerul atat de albastru, detaliile "lemnoase" (buturuga poti sa spui ca parea sa fie "insufletita", atatea animalute ce ti-au iesit in cale... feeric, ca sa zic asa!)
    Gandul ca vremea ne va tine in case in perioada urmatoare... las' ca vine, ea, primavara!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand totul o sa fie verde o sa fie si mai frumos!
      Sigur o sa vina primavara, nicio grija! :-)
      Toate cele bune, Alexa!

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: