joi, 2 august 2012

Cu feribotul din portul Killini pana pe insula Zakynthos

Despre drumul din Romania pana pe insula greceasca Zakynthos am mai scris aici:

De asemenea, nu ratati impresii de vacanta si imagini foarte frumoase de pe insula Zakynthos, aici:

Feribotul pe distanta Killini-Zakynthos, pentru 2 adulti si un autoturism, costa 52,10 Euro (8 Euro pentru fiecare persoana si 36,10 pentru masina).

Se pare ca exista posibilitatea cumpararii biletelor dus-intors, caz in care costul este mai mic. Nu stiu daca exista o perioada limita in care trebuie sa se faca intoarcerea, trebuie intrebat in legatura cu conditiile biletului dus-intors. Noi nu am stiut de aceasta posibilitate.
Firma de feriboturi care asigura legatura cu insula Zakynthos si Kefalonia se numeste Ionian Ferries. Pnetru orar, preturi si rute, site-ul firmei este aici: http://www.ionianferries.gr/main.asp

"Steaua Ioniana", cel mai mare feribot cu care am mers pana in prezent


Portul Killini:





Plaja din portul Killini:







"Steaua Ioniana":



"Steluta" inghitise o cisterna (si nu numai). Acum elibera tot ce inghitise in portul de pe malul celalat:

Cu soarele Greciei nu te pui!
In ciuda caldurii arzatoare de afara, in feribot era aer conditionat de aproape ca ti se facea frig. Scari rulante nu ma asteptam sa gasesc intr-un feribot:

Spatiul din "burta" feribotului era imens:

Portul Killini vazut de pe feribot:


Feribotul pe dinauntru:



Ridicam ancora:


Ne lungim gaturile dupa insula Zakynthos care se arata la orizont, din ce in ce mai clar:





Am ajuns: vedem insula Zakynthos, inca, de pe puntea feribotului:
Primele imagini imediat ce am coborat pe insula, in portul Zakynthos (Zante):
 
Orasul-port Zakynthos (Zante): Turnul bisericii Sf. Dionysios:
Orasul-port Zakynthos (Zante):

24 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca-ti sunt de folos informatiile postate de mine!
      Numai bine!

      Ștergere
  2. Ai fost inconjurata de albastru:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In vacanta asta am vazut cele mai frumoase nuante de albastru, pe alocuri marea parea de cerneala!
      O zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase pozele si jurnalul de calatorie. O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi mie mi-a plăcut ferribotul în interior. Cei care aveau rău de mare, se puteau întinde pe canapele în faţa unei plasme. În felul ăsta nici nu mai ştiai că eşti pe mare:))
    A fost o surpriză şi pentru mine să aflu că aşa arată un ferribot în interior. L-am inspectat la toate nivelele apoi pe ultima punte am rămas tot drumul. Am preferat să admir peisajul şi să aştept la orizont să se arate insula :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel cu care am fost in Thassos nu era asa luxos si era mult mai mic. Oferea conditii civilizate de calatorie dar nu m-a uimit asa ca acesta.
      Si eu l-am "inspectat" un pic insa nu am stat afara ca eram cam obositi. Ne-am multumit cu un loc la racoare, in fata, langa geam (asteptasem cam 1 ora in port direct sub soare si eram cam ucisi). :-)

      Ștergere
  5. Ca de obicei si acum am ramas încantata de imaginile tale.... Totul este atat de frumos acolo, numai soarele si apa aceea albastra te fac sa te simti perfect. Eu tot nu înteleg cum o tara cu o comoara atat de mare este în prag de faliment?!!!
    O zi frumoasa Vulpita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac imaginile! Culoarea apei avea, intr-adevar, nuante minunate de albastru!
      Cu falimentul, nu stiu ce sa zic, probabil ca este urmarea unui complex de factori ...

      Ștergere
  6. Ca intotdeauna, imaginile sunt superbe, vulpita draga. Pur si simplu admirandu-le iti starnesc doarinta de-a te afla tocmai acolo. Iti multumesc mult pentru calatoria virtuala, cu feribotul, p e care ne-ai oferit-o. Iti doresc o seara minunata, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut imaginile, draga Stefania!
      O seara placuta si tie!

      Ștergere
  7. f. f. utila informatia, chiar ma intrebam cat costa transportul cu masina de pe continent pe insula.tks

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca informatiile postate de mine iti sunt de ajutor! Toate cele bune si te mai astept pe blogul meu!

      Ștergere
  8. Buna!
    Am citit cu mare interes articolele tale despre Zakynthos si drumul catre insula. As vrea sa te intreb ceva in legatura cu feribotul. Ati avut rezervare din timp sau ati gasit loc cand ati ajuns acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru interesul pe care il manifesti pentru blogul meu, sper ca informatiile postate de mine sa-ti fie de ajutor!
      Pentru feribot nu am avut rezervare, am luat biletele imediat ce am ajuns in portul Killini. ...si era in plin sezon estival!

      Uite aici site-ul companiei de feriboturi:

      http://www.ionianferries.gr/main.asp

      Ștergere
  9. buna as dori sa stiu daca stii cumva cat costa taxiul din portul Zante pana in Argasii,mai exact la Agoulos INN si daca exista si alt mijloc de transport si un pret ...iti multumesc si sunt foarte utile postarile ...mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga anonimule,
      Cu regret tre' sa te anunt ca nu sunt "Birou de informatii" (eu am scris pe acest blog in calitate de turist care a petrecut doar cateva zile de vacanta pe insula, de aceea ce ma intrebi tu mi se pare, totusi, cam mult).

      Daca citeai cu atentie postarea, te-ai fi prins ca eu am fost cu autoturismul personal, deci nu am avut nevoie de taxi, deci nu am idee despre preturile practicate.

      Toate cele bune si te mai astept pe blogul meu.

      Informatii despre drumul cu autoturismul pana in Zakynthos poti gasi aici (am pus link-ul si la inceputul acestei postari):

      http://vulpitacalatoare.blogspot.ca/2012/08/drumul-din-bucuresti-pana-in-insula.html

      Ștergere
  10. Cat este de frumos! Multumesc de imaginile postate,mi-a facut multa placere sa vad cum este peisajul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut imaginile, te mai astept pe blogul meu!

      Ștergere
  11. Merge luate bilete la feribot direct de acolo?

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelent review-ul tău! Mai ales îmi este util pentru ca în 22 august plecăm spre Zakinthos. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  13. Excelent review-ul tău! Mai ales îmi este util pentru ca în 22 august plecăm spre Zakinthos. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
  14. Excelent review-ul tău! Mai ales îmi este util pentru ca în 22 august plecăm spre Zakinthos. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: