sâmbătă, 12 mai 2012

Grecia, Peninsula Halkidiki, Bratul Sithonia: Plaje si peisaje (2): Plaja de la Sarti (Sarti Beach)



Alte postari despre Bratul Sithonia al Peninsulei Halkidiki:
1. Plaje si peisaje (1): Plaja Manassou (Manassou Beach),
2. Plaje si peisaje (3): Plaja cu nume necunoscut,
3. Plaje si peisaje (4): Ocolul bratului,
4. Complexul "Philoxenia Bungalows" din Psakoudia,
5. Localitatea (Statiunea) Psakoudia

Sarti este o mica localitate pescareasca situata pe latura estica a Bratului Sithonia, in jumatatea sudica a acestuia. Plaja are nisip fin, apa este foarte curata iar privelistea spre Muntele Athos (aflat pe bratul estic al peninsulei Halkidiki) este minunata.
Unii spun ca plaja de la Sarti ar fi cea mai buna de pe brat.
Imaginile sunt din iulie 2009. Nu am stat in Sarti, ne-am petrecut acolo doar o zi de plaja. 

Peninsula Halkidiki cu cele trei brate ale sale (de la vest la est): Kassandra, Sithonia si Athos:

Bratul Sithonia cu soseaua ce serpuieste de jur imprejurul lui:

Plaja din Sarti si taverna "Arca lui Noe" (Arche Noah):







Plaja din Sarti si Muntele Athos:























Localitatea Sarti vazuta de la inaltimea soselei ce inconjoara bratul Sithonia:




4 comentarii:

  1. Se pare ca o sa-mi petrec vacanta in Sarti, anul asta. N-am mai fost in Grecia si nici in concediu la mare de foarte mult timp.
    Cum era apa, se intra abrupt sau nu? linistita, calda? Eu merg la inceputul lui septembrie.
    Toalete, dusuri pe plaja? Apa minerala, mancare mai ieftina sau mai scumpa ca pe la noi?
    Cat e de departe satul de plaja? Satele sunt pitoresti sau obisnuite si nu prea ai ce vedea daca te plimbi printr-unul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca o sa ajungi in Grecia!
      Sarti este o statiune destul de frumoasa din cate am apucat eu sa-mi dau seama (am fost acolo doar pentru o zi de plaja).
      Plaja este lata, cu nisip fin, apa este curata si cred ca in septembrie va fi si foarte calda iar adancimea apei creste foarte lent.
      Dusuri, toalete ... nu-mi mai amintesc dar e posibil sa fie, e o plaja renumita.

      De preturi nu stiu ce sa zic, noi nu am mancat in Sarti, de acolo ne-am luat doar tubul si ochelarii de snorkeling. :-)

      Nu-ti face griji, daca ajungi acolo, vei avea ce vedea, nu cred sa te plictisesti. Si, daca iti inchiriezi o masina, exploreaza bratul Sithonia, are multe locuri frumoase, sigur vei descoperi locuri si plaje care sa fie pe gustul tau!

      P.S: Nu ma iei si pe mineeee? :-)

      Ștergere
  2. Pai si pe mine ma iau prietenii, vom merge cu masinile lor. Mi-e cam teama ca o sa ma plicti, ca nu prea-s multe de vizitat, dar n-am ce face, ei fac programul si eu o sa ma adaptez.

    Nu te poti duce de una singura la plaja, ca nu ai cu cine sa-ti lasi banii si camera foto, asa ca... Am fost la plaja scurt la Venetia si nu m-am putut balaci linistita, desi aveam doar abonamentul de transport si vreo 5 euro pe cearsaf...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce te temi? Eu nu cred ca te poti plictisi, nici nu-ti imaginezi cat de repede trece timpul in vacanta, parca in ciuda ta!
      Daca prietenii au masina, atunci propune-le un ocol al bratului Sithonia, e imposibil sa nu le atraga ceva atentia in mod deosebit (ceva frumos, vreau sa spun)! Bratul nu este foarte mare si in cca 1h i se poate da ocol. Exista o sosea de jur imprejurul bratului care ofera peisaje minunate si posibilitatea de a va alege in fiecare zi alta plaja.

      E bine sa faceti ocolul acesta cat mai repede dupa ce ajungeti pentru ca va va ajuta sa va faceti o impresia in legatura cu zona si sa va programati urmatoarele zile.

      Eu am regretat ca am stat foarte putin pe acel brat, de plictisit, in niciun caz!

      Obiective turistice (biserici, situri arheologice, muzee etc.) nu am apucat nici eu sa vad daca exista si sa le vizitez insa exista mare, munte, soare, peisaje minunate!

      Sa inteleg ca prietenii tai prefera sa faca altceva decat plaja iar tu nu ai cu cine te duce la balaceala?!

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: