duminică, 13 mai 2012

Felinare din Montreal

Lista tuturor postarilor despre Montreal, o gasiti aici:


Am vazut la Pandhora articolul ei despre felinarele din Praga si mi-am amintit ca am si eu o colectie de imagini dragute cu felinare din Montreal.
Materialul Pandhorei este aici:

Alte "colectii" din Montreal, pe blogul meu:
1. Un pic de arta urbana

             

Felinarele din acest material nu sunt numai din centrul vechi ci si din alte zone ale orasului pe unde am mai ajuns. 
             

             



      


Acestea sunt din Place des Arts:

              


Acestea sunt de pe treptele din fata Bazilicii Notre Dame:
             



Acesta se afla in fata Chalet du Mont Royal (Cabana de pe Mont Royal) din Parcul Mont Royal: 

             

             

             

             
    
             

             

Acesta se afla pe treptele Primariei orasului Montreal (Hotel de Ville):

... iar acesta se afla pe treptele frumoasei cladiri a Curtii de Apel a Quebecului:   
             

Acestea se afla in fata primariei cartierului/oras englezesc Westmount:
             

             

  

Ceasul e bonus! :-))

11 comentarii:

  1. m-ai dat gata draga Vulpita cu aceste felinare...sunt SUPERBE...
    impresionanata colectie :)
    Montrealul este un oras fermecator cu un aer mai european...imi doresc sa-l vad...
    am fost in Torornto care la randul lui are atmosfera si farmec dar stiu ca Montrealul este altceva :)
    multumesc...mi-a facut o deosebita placere postarea ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut!
      Mi-au atras atentia in Montreal si le "vanam" pe unde le intalneam. M-a impresionat diversitatea formelor si modeleor dar si numarul lor mare prin oras.

      Ștergere
  2. Frumoasa serie! In Canada as dori sa merg si sa raman, dar cine are nevoie de un bolnav?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos, intr-adevar, prin Canada (cel putin in Montreal, unde am fost eu dar am inteles ca sunt locuri si orase si mai frumoase).

      Ștergere
  3. Foarte frumos. Nu m-am gandit niciodata sa fac si poze la obiectele de decor stradal, desi si eu le mai surprind intr-o poza, doua.
    Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Raluk! Bine ai venit pe la mine! :-)
      Mi-au mai atras atentia si alte lucruri pe strazile din Montreal. Mai am o "colectie" de "arta urbana" si una de graffitti. Am pus link in enumerarea de mai sus. Una este la pozitia 3 si alta la 17.

      Ștergere
  4. Cu ceas, cu flori, cu pescarus, cu iedera, unul mai frumos ca altul :) Imi inchipui, ce frumos e sa te plimbi in Montreal, mai ales intr-o seara de vara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, e foarte frumos vara la Montreal, mai ales in Parcul Mont Royal unde era felinarul cu pescarus si unde exista platforma aceea de belvedere care ofera o panorama superba asupra orasului.

      Ștergere
  5. tare faină toată seria de felinare, frumos surprinse! cum eu nici nu visez să ajung pe acolo, mă mulțumesc că am ocazia să le admir aici! mulțumesc :)
    spor în toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-au placut felinarele "aduse" de mine de la Montreal, si mie imi place colectia asta, am adunat cu mare drag fiecare "piesa" :-)
      Toate cele bune si tie!

      Ștergere
  6. Frumoase imaginile tale!
    Imi plac tare mult felinarele mai sofisticate.
    Multumesc ca mi-ai spus!
    O seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Condica de sugestii si reclamatii: