miercuri, 4 aprilie 2012

Prin Halkidiki


Drumurile prin peninsula Halkidiki ofera peisaje foarte frumoase. Le-am admirat de fiecare data cand am fost in peninsula insa, cel mai mult mi-au placut in 2009, pe timp de rpimavara.



Imaginile urmatoare sunt de pe drumul de intoarcere din peninsula Halkidiki spre Romania. Desi aveam inainte druml lung pana acasa, am facut, totusi, cateva opriri de dragul de a mai admira un pic peisajul. 
Am incercat sa asez imaginile in ordinea in care ele s-au succedat pe traseu:















































In zona asta, paraiasul trecea cam peste sosea ...



... incepusem sa ma nelinistesc ... dar am vazut panoul galben si m-am relaxat  :-)


















































Orasul grecesc Serres, aproape de granita cu Bulgaria:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: