miercuri, 4 aprilie 2012

Eterna si fascinanta ... Bulgarie!


Fotografiile din aceasta postare sunt facute in 3 mai 2009 la intoarcerea din minivacanta pe care o petrecusem in Grecia. Imaginile reprezinta o mica parte din Bulagaria, respectiv cea care poate fi vazuta din masina pe drumul de la granita cu Grecia si pana la Ruse, inainte de intrarea in Romania.



















































































Ne apropiem de Sofia:







Sofia ... capitala europeana!!!

























































































Autovit ... varianta bulgareasca   :-)

































































































6 comentarii:

  1. merg des ca este aproape de mine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca esti si mai familiarizata cu situatia lor, pe noi, prima data cand am trecut, ne-a cam socat un pic.

      Ștergere
  2. Ne-am obisnuit prost sa facem misto de bulgari. Si in Bucuresti sunt carute, si nu putine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! Dar eu m-am referit strict la Bulgaria. Daca trecem si la noi ... nu iesim nici noi prea bine ca europeni ce ne pretindem a fi! :-)

      RăspundeţiŞtergere

      Ștergere
  3. Am facut traseul asta de mai multe ori, in special Bucuresti - Sofia. Tare mult imi place! Pacat doar ca pe drumul expres/autostrada nu prea se poate opri ca sa faci poze, ca eu una tare as fi apasat pe declansator! :)

    Eu inca nu mi-am dat seama daca ti-a placut, sau doar te-ai bucurat ca ai scapat ok. Bulgaria poate reprezenta o experienta faina, si cu asta te pot ajuta daca e ceva. :) Mai ales intre Sofia si Kulata sunt atatea locuri superbe ce se pot vizita.. doar cu o mica deviere de la drumul principal.

    Iar Autovitul lor e mortal. Prima data cand am vazut in zona Blagoevrad indicatorul ala de "Avto Morga" si eu si parintii nu ne mai puteam opri din ras. Acum am vazut ca este o adevarata industrie pe acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut la tine niste imagini superbe din diverse locatii din Bulgaria da', parca, putinele zile de concediu pe care ni le permitem, am vrea sa le petrecem pe altundeva (avem o lista luuuunga de locuri unde am vrea sa ajungem)! Oricum, daca se iveste vreo ocazie de explorat zone din Bulgaria, nu am sa ezit sa-ti cer informatii, multumesc!
      Tre' sa recunosc ca am fost un pic sttesati in legatura cu traversarea Bulgariei (la cate nenorociri auzisem...) si am facut a.i. sa o traversam pe timp de zi. Ne-a surprins in mod placut calitatea drumului pe acest traseu si ne-a socat un pic aspectul darapanat al cladirilor. Nu indraznesc sa formulez critici pentru ca nici pe la noi nu e cu mult mai bine (am formulat o remarca la un moment dat fata de faptul ca in centrul Sofiei circulau carute si un cititor al blogului a crezut ca-i judec pe bulgari fara sa ma gandesc si la ce e pe la noi, asa ca, cel mai corect este sa ma abtin, las pozele sa spuna ele ce au de spus).
      Dat fiind ca nu am avut niciun incident neplacut prin Bulgaria si am putut sa ne bucuram de peisajul care nu in putine locuri era superb, pot sa spun ca mi-a placut ... da, ne-am si bucurat ca am scapat ok. :-)
      Avto Morga ne-a amuzat si pe noi, teribil!
      Toate cele bune, Dia!

      Ștergere

Condica de sugestii si reclamatii: