miercuri, 4 aprilie 2012

Drumul pana in Grecia


Pentru cine este curios sa vada cum arata drumul pana in Grecia, am aici cateva fotografii pe care le-am facut in primavara lui 2009 (daca nu ma insel, cred ca era in 29 aprilie). 


De la Bucuresti la Giurgiu, am ajuns destul de repede. Am trecut Dunarea si am intrat in Bulgaria, prin Ruse. Cea mai mare parte a drumului spre Grecia trece prin Bulgaria care, practic, se traverseaza de la nord la sud-vest. 
Pe ruta pe care am mers in 2009, drumul prin Bulgaria era destul de bun. Cred ca este printre putinele lor drumuri bune pentru ca in anul urmator am fost pe alt traseu, mai spre est, iar drumurile erau de cosmar. 

Destinatia noastra era Peninsula Halkidiki, orasul Ouranopolis de langa granita cu Muntele Athos. Nu cu mult inainte de a ajunge la destinatie, am facut un mic popas pentru odihna si pentru a admira pe timp de noapte frumoasa localitate Stagira. 
Podul peste Dunare, Giurgiu-Ruse: 






Am intrat in Bulgaria!







Orasul Ruse:















Minunate campuri de rapita inflorita:

























Muntii din apropierea Sofiei:



Sofia:














Peisaje pitoresti prin Bulgaria:











































O cruce pe un varf de deal:

Am trecut in Grecia!













Aproape de destinatia finala:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Condica de sugestii si reclamatii: